آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

کم شدن صدای ایرپادها، مشکب دوتایی شدن گوشی های ایرپاد و آموزش اتصال به گوشی و نرم افزار این ایرپاد را میتوانید به سادگی در آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی بیابید، بدون اینکه نیاز داشته باشید به استفاده از مترجم ویا گزینه اضافی دیگری.

شرکت QCY که بطور غیرمستقیم یکی از زیرمجموعه های شیائومی میباشد تقریبا 4 سالی میشود که در حال حذف رقبای خود و درخشش بیشتر در بازار است و در سال 1402 با تولید T13 ANC 2 توانست قشر بسیاری از مخاطبین را مجددا به سمت خودش جذب کند.

کیفیت مکالمه عالی، بلندگوهای با کیفیت و شارژدهی فوق العاده ایرپاد کیو سی وای T13 ANC 2 از جمله قابلیت هایی بوده تا مخاطبین بطور متعصبانه طرفدار این ایرپاد شیائومی باشند اما قطع مشکلاتی نیز در زمان استفاده پیش خواهد آمد که در ادامه تمام ان هارا توضیح میدهیم.

آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

تصمیم نداریم توضیحات اضافی ارائه دهیم در همین ابتدای محتوا تمامی عنوان های که کمی پایینتر ارائه خواهند شد را برای شما توضیح میدهیم تا بتوانید به سادگی دسترسی آسان و سریع به آن مطالب را داشته باشید.

  • نرم افزار و اپلیکیشن QCY T13 ANC 2
  • قرار دادن داخل گوش
  • نحوه شارژ کردن
  • روشن کردن و جفت سازی
  • کنترل های لمسی
  • خاموش کردن
  • ریست ایرپاد
  • آپدیت و بروزرسانی

لطفا تا انتهای مطلب دفترچه راهنمای فارسی ایرپاد QCY T13 ANC 2 همراه ما باشید تا تمامی موضوعات بالا را برای شما توضیح دهیم.

اپلیکیشن و نرم افزار ایرپاد QCY T13 ANC 2

خبری خوش برای شما کاربران این ایرپاد شیائومی دارم، اکثر مدل های تولید شده توسط شرکت QCY از نرم افزار اخصاصی این شرکت پشتیبانی میکنند که T13 anc 2 نیز شامل همین مدل های محبوب است.

نام نرم افزار QCY APP بوده که جدیدا با نام QCY در هر دو پلتفرم اندروید ( سامسونگ، شیائومی و … ) و iOS ( آیفون ها ) قابل دسترسی هستند اما برای ساده تر شدن این فرآیند میتوانید با کلیک بر روی هر کدام از لینک های زیر نرم افزار مورد نظر را دانلود و نصب کنید.

اندروید – کافه‌بازار

اندروید – مای‌کت

اندروید – گوگل پلی 

اپل و آیفون (iOS) – پلی استور

با استفاده از نرم افزار QCY میتوانید به تنظیماتی همانند تغییر عملکرد های لمسی، نمایش مقدار شارژ گوشی ها و همچنین فعال کردن یکسری از قابلیت های دیگر دسترسی کامل و کافی داشته باشید.

قراردادن داخل گوش

بعد از بازکردن بسته ایرپادتان اولین کار انتخاب سری سیلیکونی مناسب با گوش شماست تا در زمان پیاده‌روی، دویدن ویا خوابیدن از گوشتان نیوفتد، برای اینکار داخل بسته بندی یک پک نایلونی که 3 سایز S M L داخل آن است را بر روی ایرپاد قرار دهید و مناسبترین سایز را انتخاب کنین.

آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی
آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

نحوه قرار دادن گوشی های ایرپاد T13 ANC 2 همانند تصویر باید بطور کامل داخل گوش شود و بخش دم یا پایه آن به سمت دهان شما قرار گیرد تا بتوانید بهترین حالت گرفتن صدا از دهان شمارا داشته باشد.

نحوه شارژ کردن

در ابتدا لیبل های روی کانکتور شارژ که برای هر دو گوشی ایرپاد سمت راست و چپ وجود دارد را جدا کنید و بعد از آن را کیس شارژ قرار دهید و سپس کیس شارژ با یک آداپتور 5 واتی ( 5ولت / 1آمپر) به شارژ بزنید.

شاید برای شما نیز سوالاتی در مورد شارژ شدن همزمان گوشی های ایرپاد داخل کیس مطرح شود اما باید بگویم که مناسبترین روش حالتی است که گوشی های ایرپاد داخل کیس شارژ قرار گیرند و سپس کیس را شارژ کنید، نگران نباشید؛ این روش داخل دفترچه ذکر شده است.

روشن/خاموش کردن و نحوه جفت سازی

بسیار عالی! تا اینجای کار بر اساس دفترچه راهنمای ایرپاد T13 ANC 2 گوشی ها در حالت آماده بکار هستند، یعنی میتوانید با گوشی موبایل، تبلت ویا لپ تاپ به آن متصل شوید، برای اتصال مسری بسیار کوتاه و ساده را پیش رو دارید.

آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی
آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

اگر اولین باز است که ایرپاد را از کارتن خارج میکنید باید نوار نارنجی رنگ ایزوله را از روی پین ها جدا کنین و پس اجازه دهید برای چند دقیقه گوشی های ایرپاد داخل کیس شارژ باشد تا زمانی که چراغ آماده بکار روشن شود، وقتی روشن شد گوشی هارا از داخل کیس شارژ خارج کنید.

در گوشی موبایل خود، وارد تنظیمات (Setting) شوید > بخش بلوتوث (Bluetooth) و بلوتوث را روشن کنید، در بخش دستگاه های جدید میبینید که نام QCY T13 ANC 2 نمایش داده میشود، فقط کافیست بر روی همان نام یک ضربه بزنید.

آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی
آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

ارتباط بین گوشی های ایرپاد و گوشی موبایل شما همکنون برقرار شده است اما گاهی اوقات یک اجازه دسترسی از شما میخواهد که آن را تایید کنید و یا بر روی بعضی از گوشی های موبایل نیازمند رمز است که 0000 و یا 1234 را وارد کنید.

برای خاموش کردن گوشی های هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC 2 نیز کافیست آنها را وارد کیس شارژ کنید تا بعد از آغاز فرآیند شارژ، گوشی ها بطور خودکار خاموش شده و ارتباطشان با گوشی موبایل شما قطع خواهد شد.

دستورات کنترلی گوشی ها

در این بخش از آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی به قسمت معرفی و شرح عملکرد دستورات کنترلی لمسی میرسیم که برای بسیاری از کاربران کمی نامفهوم و زمان مطالعه دفترچه راهنمای T13 ANC 2 را نداشته باشند، اصلا جای نگرانی نیست، اینجا بطور فارسی میتوانید آنها را پیدا کنید.

روشن کردن —> خارج کردن از کیس شارژ ویا نگه داشتن محل لمسی برای 1.5 ثانیه

خاموش کردن —> قرار دادن گوشی های ایرپاد داخل کیس شارژ

پاسخ/قطع مکالمه —> دوبار ضربه روی محل لمسی در زمان دریافت/انجام مکالمه

ریجکت تماس —> نگه داشتن محل لمسی برای 1.5 ثانیه در زمان دریافت تماس

رفتن به موسیقی بعدی —> سه بار ضربه بر روی محل لمسی گوشی ایرپاد راست

دستیار صوتی —> سه بار ضربه بر روی محل لمسی گوشی ایرپاد چپ

پخش/توقف موسیقی —> دوبار ضربه بر روی محل لمسی

حالت بازی (Game Mode) —> نگهداشتن محل لمسی گوشی ایرپاد سمت چپ برای 1.5 ثانیه

تغییر حالت های ANC —> محل لمسی گوشی ایرپاد سمت چپ را 1.5 ثانیه نگهدارید

بعضی از قابلیت ها همانند افزایش/کاهش صدای موسیقی در زمان پخش آن و دیگر امکانات را میتوانید از طریق نرم افزار QCY مدیریت ویا محل و تعداد ضربات لازم را با آنها کنترل کنید.

 

 

ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2

گاهی اوقات مشکلاتی مانند 2 گوشی شدن ایرپاد ویا کم شدن میزان صدای هندزفری qcy t13 anc 2 باعث میشود تا دیگر نتوانید همانند قبل از آن استفاده کنید اما در این محتوای آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی میخواهیم روش حل این مشکل را با ریست کردن آموزش دهیم.

آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی
آموزش ریست ایرپاد QCY T13 ANC 2 + دفترچه راهنما فارسی

برای انجام مراحل ریست یا همان بازگشت به تنظیمات کارخانه ابتدا باید مقدار شارژ گوشی های ایرپاد و کیس شارژ بالاتر از 50% باشد و همچنین به علت مشکل جدید در بروزرسانی اخیر QCY حتما نرم افزار باید از روی گوشی پاک شود؛ سپس مراحل پایین را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا گوشی های ایرپاد را داخل کیس شارژ قرار دهید.
  • دکمه داخل کیس شارژ که میان دو گوشی ایرپاد میباشد را به مدت 10 ثانیه نگه دارید.
  • زمانی که چراغ روی گوشی های ایرپاد 5 بار چشمک قرمز زد مراحل ریست بطور کامل تکمیل شده است.
  • حالا بدون اینکه نرم افزار QCY APP را نصب کنید به گوشی های ایرپاد متصل شوید.

یک نکته مهم در اتصال مجدد به گوشی موبایل وجود دارد، اگر گوشی های ایرپاد با دستگاهی دیگر متصل شده باشند و حالا میخواهید با گوشی خودتان ارتباط بگیرند کافیست درب کیس را بازکرده و زمانی که گوشی ها در حال شارژ هستند دکمه داخل کیس را 3 ثانیه نگهدارید تا از دستگاه قبلی جدا شده و آماده اتصال با دستگاه جدید باشد.

معانی چراغ های روش گوشی های ایرپاد و کیس شارژ

زمانی که گوشی های ایرپاد در حال شارژ باشند چراغ روی آنها به رنگ قرمز ثابت روشن میشود و زمانی که شارژ آنها تکمیل شود به مدت 30 ثانیه چراغ سفید روشن میشود.

در کیس شارژ نیز زمانی که چراغ کیس شارژ T13 ANC 2به رنگ قرمز ثابت روشن شود یعنی درحال شارژ است و اگر شارژ شدن آن تکمیل شود به رنگ سفید روشن میشود که میتوانید از داخل نرم افزار نیز آن را مشاهده و بررسی کنید.

اگر یکبار دکمه روی کیس شارژ را بزنید چراغ روی کیس برای 5 ثانیه روشن و خاموش میشود، حالا اگر این چراغ قرمز روشن شود یعنی مقدار باتری کیس شارژ زیر 20% است اما اگر سفید روشن شود یعنی بالای 20% است.

آپدیت و بروزرسانی

اگر میخواهید ایرپاد کیو سی وای T13 ANC 2 خود را بروزرسانی کنید وارد نرم افزار گفته شده شوید و وارد بخش آپدیت ( Update Software ) شوید تا اگر نسخه جدید وجود دارد به آخرین نسخه بروزرسانی شوو اما فعلا این کار را انجام ندهید، زیرا بروزرسانی مربوط به خاورمیانه دچار خطای گوشی دوتایی است و عملکرد صحیح آن از بین میرود.

نکات مهم در نگهداری ایرپاد

  • قبل از استفاده برای اولین بار، باید گوشی های ایرپاد کامل شارژ شوند.
  • اگر برای مدت بیشتر از 2 هفته نمیخواهید از ایرپاد استفاده کنید بهتر از آن را شارژ کنید.
  • ار شارژر 5 واتی و کاملا استاندارد برای شارژ هندزفری بلوتوثی خودتان استفاه کنید.
  • اگر در اتصال به ایرپاد ها در بخش بلوتوث مشکل دارید، یکبار ریست ویادکمه داخل کیس را 5 ثانیه نگهدارید اگر باز هم نشد کافیست گوشی موبایل را یکبار خاموش و روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟