آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

پرمخاطب ترین هندزفری بلوتوثی هایلو با نام Haylou X1 Pro معرفی شد و امروز آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro را برای شما دوستان آماده کردیم تا نحوه اتصال به گوشی و همچنین رفع مشکلات مربوط به ریست را یاد بگیرید.

تقریبا چندماهی است که هایلو از جدیدترین محصول گیمینگ خود یعنی هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro رونمایی کرد که به خاطر داشتن امکانات و قابلیت های ویژه اش مانند ANC در 3 حالت، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تمامی هندزفری بلوتوث ها، از یک نرم افزار واسط که از قبل بر روی خود هندزفری بلوتوثی نصب شده استفاده میکنند و هایلو ایکس 1 پرو نیز از این روال پیروی میکند، اما باید بدانید که گاهی اوقات برای این نرم افزار هم مشکلات و اختلالاتی پیش می آید.

در این آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro میخواهیم بصورت کامل نحوه اتصال برای اولین بار و همچنین آموزش ریست Haylou X1 Pro را آموزش دهیم، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

اگر جز اولین نفراتی هستید که این ایرباد هایلو را خریداری کرده اید، بهتر است از روی آموزش که در پیش رو است، آن را راه‌اندازی کنید تا بصورت اصولی و بدون مشکل، هندزفری بلوتوث X1 Pro به گوشی یا دستگاه بلوتوثی خود متصل کنید.

آموزش اتصال هندزفری بلوتوث هایلو Haylou X1 Pro به گوشی

مانند تمامی هندزفری بلوتوثی هایی که میشناسید این هندزفری بلوتوثی به گوشی شما متصل میشود اما باید نکاتی را قبل از اتصال به گوشی رعایت کنید که در پایین به آنها اشاره کرده ایم:

نکته: حتما لیبل یا همان برچسب که بر روی نقاط شارژ وجود دارد را بکنید و جدا کنید، با وجود آن برچسب ها عملیات شارژ به درستی انجام نمیشود و امکان ایجاد مشکلاتی وجود دارد.

قدم اول: هندزفری بلوتوثی هارا بعد از جدا کردن برچسب جدا کننده از داخل کیس شارژ قرار دهید و یک زمان نیم ساعته صبر کنید تا حدودی شارژ شود.

قدم دوم: وقتی گوشی های هندزفری بلوتوثی را از داخل کیس شارژ خارج کنید بطور اتوماتیک، گوشی ها روشن میشوند.( اگر نشدند مشکلی نیست، با نگه داشتن 1.5 ثانیه محل لمس که بر روی پشت گوشی ها وجود دارد، میتوانید گوشی ها را روشن کنید)

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

قدم سوم: بر روی گوشی خود، بلوتوث را روشن کنید و سپس به دنبال نام این هندزفری بلوتوث یعنی “Haylou X1 Pro” بگردید و بعد از پیدا کردن آن، بر روی ضربه بزنید تا گوشی به هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro متصل شود.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

با پشت سر گذاشتن مراحل بالا، به راحتی میتوانید وارد ایرباد خود را به گوشی خود متصل کنید و دیگر نیاز به مطالب جانبی ندارید و از این لحظه به بعد میتوانید از این هندزفری بلوتوثی استفاده کنید و لذت شنیدن صدای با کیفیت را تجربه کنید.

آموزش ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

همانطور که در بالا گفته شد، تمامی هندزفری بلوتوثی ها دارای یک نرم افزار داخلی هستند که گاهی برای آنها مشکلی پیش می آید که شما فکر میکنید نیاز به تعمیر دارد و یا بهتر است به محلی که خریداری کرده اید بروید، اما اینطور نیست.

داخل دفترچه خود هندزفری بلوتوث به یکسری از مشکلات و عملکرد های غیرعادی هندزفری بلوتوث هایلو Haylou X1 Pro اشاره شده که شما میتوانید با یک ریست ساده و سریع مشکلات را حل کنید، مشکلاتی مانند:

 

  • قطع شدن صدای یکی از گوشی ها
  • کم شدن صدای یکی از گوشی ها
  • شارژ نشدن یکی از گوشی ها
  • صدای بوق ممتد در یک یا هر دو گوشی
  • و…

تمامی این مشکلاتی که در بالا خواندید با یک ریست بسیار ساده قابل حل است، فقط کافیست مراحل پایین را کاملا دقیقا و پشت سر هم انجام دهید.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

نکته بسیار مهم: قبل از ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro حتما مطمئن باشید بالای 50% شارژ داشته باشد و برای اطمینان، اجازه دهید نیم ساعت قبل از ریست، هم کیس شارژ و هم گوشی ها داخل شارژ باشند.

قدم اول: مطمئن شوید کیس شارژ و گوشی ها دارای شارژ هستند.

قدم دوم: گوشی های هندزفری بلوتوثی را داخل کیس شارز قرار دهید و منتظر شوید تا فرآیند شارژ آغاز شود

قدم سوم: انگشت خود را برای مدت تقریبی 5 الی 10 ثانیه بر روی محل لمسی که روی لبه سمت راستی کیس شارژ قرار دارد نگهدارید؛ کار تمام است و هندزفری بلوتوث شما ریست شد.

نکته مهم: اگر به خاطر مشکل کم شدن صدای یکی از گوشی ها، فرآیند ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro را انجام دادید و هنوز مشکل برطرف نشده، احتمالا به خاطر ترشحات گوش شماست که محل خروجی صدای روی گوشی هارا گرفته، با تمیز کردن آنجا مشکل حل میشود.

گوشی های شیائومی:

به نوشته یکی از کاربران وبسایت، در گوشی های شیائومی گاها بعضی از نرم افزار ها و بازی ها تغییراتی بر روی تنظیمات صدا ایجاد میکنند که باعث تغییر تناسب صدا بین بلندگوی چپ و راست میشود؛ برای برطرف کردن این مشکل، مراحل پایین را رفته و تغییرات را انجام دهید:

قدم اول: وارد تنظیمات(Setting) شوید قدم دوم: وارد تنظیمات بیشتر(Additional Settings) شوید.

قدم سوم: وارد بخش دسترسی پذیری(Accessibility) شوید.

قدم چهارم: در سربخش ها، به دنبال شنوایی(Hearing) بگردید و بر رویش ضربه بزنید.

قدم پنجم: گزینه مونو را غیرفعال کنید و همچنین خط صدارا اگر در طرفین بود، به وسط بکشید.

کار تمام است و همینک بالانس صدای خروجی انجام شده و باید از هر دو گوشی دقیقا به یک اندازه صدا پخش، البته باید به خاطر داشته باشید که بعد از آموزش ریست Haylou X1 Pro ، مشکل رفع نشد این کار را انجام دهید.

نرم افزار هایلو X1 Pro

یکی از سوالات پرتکرار در مورد این هندزفری بلوتوث، اپلیکیشن یا نرم افزار برای هایلو X1 Pro است؛ تا جایی که توانستیم در اینترنت جستجو کردیم و از افرادی که استفاده کرده بودند در مورد نرم افزار هایلو x1pro سوالاتی پرسیدم، اما هیچکدام نرم افزار خاصی را نمیشناختن.

بطور خلاصه اگر به دنبال نرم افزار هندزفری هایلو x1 pro هستید، به احتمال بسیار بالا مورد مناسبی را پیدا نخواهید مگر اینکه همانند مدل هایلو W1 یک نرم افزار به زبان چینی باشد که بسیاری از اوقات نتوانید با آن کار کنید، اما اگر شما مورد مناسبی را میشناسید، لطفا در کامنت ها به ما اطلاع دهید.

98 دیدگاه برای “آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو X1 Pro

  1. Matin گفته:

    سلام داداش
    توی توضیحات سایت ها و جاهای مختلف خوندم که مدل x1pro باید بعد اولین بار اتصال حالت اتصال پاپ اپ داشته باشه ولی نداره
    مشکل از ایرپاد هاست یا کلا همین طوره؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      من تاحالا این مورد رو ندیدم اما مثل اینکه فقط روی گوشی های شیائومی اونم یک نسخه ای خاص پاپ-آپ کار میکنه و روی همشون نیست.

      ممنون از نظرتون

      • Matin گفته:

        سلام ممنون که وقت گذاشتید
        بله اطلاع دارم. یه موبایل که w1 براش پاپ اپ اورد را اوردم امتحان کردم نیورد
        خودم هم شیائومی دارم نیورد با این هم

  2. بهنام گفته:

    درود
    خسته نباشید
    مطلبی که نوشتید خیلی خوبه
    ولی هایلو نرم افزار مخصوص خودشو داره
    اگر سری به سایت خوده سازنده بزنید در قسمت support و بعد go to support پایین صفحش نرم افزارهای مخصوص خودشو گذاشته که برای اندروید و آی او اس دوتا نرم افزار جدا داره
    که بزنید روی لینک دانلود میره به گوگل پلی
    یکیش برای اندروید پایین و یکی اندروید های سری جدید هست
    با سپاس

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      من توی هر دوسایت haylou.info و haylou.com رفتم اما این چیزی که گفتید اونجا نبود. اگر امکانش باشه لینکشو اینجا قرار بدید.

      ممنونم از نظرتون

  3. سجاد گفته:

    من ایرپاد هایلو x1 پرو دارم ، وقتی ایرپاد شارژ کم می‌کنه موقع استفاده وقتی میزارمش تو کیس دیگ شارژ نمیشه تا موقع ای که کیس خودشو به شارژر وصل کنم اون موقع شارژ میشن ولی در صورتی که شارژر نباشه درصد باتری داخل کیس همون جور ثابت میمونه و بیشتر نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      معمولا توی اینطور شرایط در ابتدا باید ببینید که عملیات شارژ انجام میشه یا نه؟ اگر وقت کیس رو به شارژ میزنین خود گوشی هارو شارزم میکنه امکان داره مشکل داخلی یا باتری باشه که احتمالا شامل گارانتی میشه اما اگر نشد باید با گارانتی و تعمیرکار صحبت کنین.

      ممنون از نظرتون

  4. علی گفته:

    سلام
    کیس ایرپاد از دستم افتاد و در کیس هم یکم شل شد
    وقتی هم که ایرپاد هارو می‌زارم داخل کیس دیگه اتومات قطع یا وصل نمیشه
    باید با گارانتی صحبت کنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      باز و بسته شدن درب کیس توی هندزفری x1 pro مربوط به خاموش شدن ایرپاد نمیشه تا جایی که من میدونم، احتمالا کانکتور ها آسیب دیدن، باید بررسی کنید ببینید که فرآیند شارژ انجام میشه یا نه اگر به درستی انجام بشه به شکل درب کیس توجه نکنید و استفاده کنید.

      ممنون از نظرتون

  5. Mohammad گفته:

    من هندزفری هایلو x1 دارم یکی از هنزفری ها تا از جای شارژ درمیارم خاموش میشه و دیگه نمیشه بهش وصل کرد ریست کردن رو هم انجام دادم ولی نتیجه نداد راه دیگه ای هست؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      اگر ریست انجام شده و مشکل حل نشده بهتره با گارانتی صحبت کنین و مشکل رو باهاشون در میون برارید.

      ممنون از نظرتون

  6. ملیسا گفته:

    سلام
    بعضی ها میگن برای اینکه عمر ایرپاد بهتر بشه هنگامی ک میخاین بزنین شارژ باید گوشی هارو از داخل کیس در بیاریم و فقط کیس داخل شارژ باشه آیا بنظر شما این درسته؟

  7. مهدی گفته:

    سلام دوستان ممنون میشم جواب بدید،
    از کجا میشه بفهمم دقیقا روی چه حالتی قرار داره هندزفری یعنی اکتیو نویز کنسلینگ روی awareness مود هست یا مود های غیره…

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      معمولا روی هر کدام یک صدایی میاد که خیلی مشخص نیست اما باید خودتون تا با تجربه خودتون اون صدارو بدست آورید.

      ممنون از نظرتون

  8. مهرداد گفته:

    سلام کیس شارژ بنده امروز بطور ناگهانی دشارژ شده و عمل شارژ ایرپاد هارو انجام نمیده.. به شارژ هم میزنم چراغ قرمز روشن میشود ولی 5 ساعته همچنان قرمز هست.. سیم شارژر هم عوض کردم.. شارژر هم عوض کردم باز همینطوره..علت چیست؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      تاریخ ساخت هندزفری بلوتوثی رو بررسی کنید معمولا اگر 2-3 سال بیشتر از روی تولید گذشته باشه این مشکل پیش میاد، یکبار هم جهت اطمینان باتری را کالیبره کنید و بعدش ببینید مشکل حل شده یا خیر.

      ممنون از نظرتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      چند سال پیش بطور جداگانه کیس شارژ میومد، اما الان خیلی کمتر پیدا میشه و باید توی دیوار یا تعمیراتی ها بگردید.

      ممنون از نظرتون

  9. جواد صانعی گفته:

    سلام و عرض ادب
    من x1pro گرفتم به امید صدا و بیس بیشتر از w1 ولی صدا خیلی کمتره متاسفانه
    آیا صدای هندزفری رو میشه بیشتر کرد
    حتی برای مکالمه هم از w1 و gt7 کمتره
    این طبیعی است؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا با یک گوشی دیگه تست کنید و اگر مشکل حل شد وارد تظنیمات > تنظیمات اضافه > دسترسی > شنوایی رو باز کنید و از اونجا میتونین سطح صدارو کم و زیاد کنید بطور دستی.

      ممنون از نظرتون

  10. Amir گفته:

    سلام مرسی از اطلاعاتی که در سایت گذاشتین.
    یک سوال داشتم LED شارژ که روی کیس هسته توی درصد شارژ های مختلف چجوری چشمک میزنه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      اگر زیر 30% باشه چراغ روی کیس 10 ثانیه روشن میمونه و اگر بالای 30% باشه چشم مداوم تا 10 ثانیه میزنه، دقیق خاطر نیست اما احتمالا همچین چیزی بود.

      ممنون از نظرتون

  11. بهناز گفته:

    سلام
    بخش کانکتور ها یا همون بخش های طلایی رنگ سمت راست مال من به داخل برگشته و هدفون رو شارژ نمی کنه باید چیکار کنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      معمولا به داخل بر نمیگرده چون صفحه اس و برای شما ارتباطی رو بوجود میاره، احتمال بسیار بالا کثیف شده و بخش طلایی رنگ دیده نمیشه ویا روکشی رسانا جدا شده، مورد کثیف شدن رو با یک مسواک نرم و مقدار خیلی کمی الکل میتونین حل کنین اما مورد دوم چون تغییر شکل ظاهری هست گارانتی به عهده نمیگیره و باید با یک تعمیرکار معتبر توی شهرتون صحبت کنید تا براتون مشکل رو حل کنه.

      ممنون از نظرتون

  12. مصطفی گفته:

    سلام من تازه ایرپاد خریدم همین مدل هستش
    موقع شارژ کردن،دوتا گوشی رو داخل کیس قرار بدیم و یا حتما باید کابل شارژش هم به کیس وصل بشه تا شارژ بشه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      زمانی که کیس شارژ باتری داشته باشه، فقط کافیه گوشی های هندزفری بلوتوثی رو داخل کیس شارژ قرار بدین تا فرآیند شارژ شروع بشه اما اگر کیس شارژ باتری نداشته باشه میتونین گوشی هارو داخل کیس شارژ قرار بدین و بعدش کیس رو بزنین شارژ تا بطور همزمان هم گوشی هاتون شارژ بشه و هم کیس شارژ.

      ممنون از نظرتون

      • مصطفی گفته:

        وقتی گوشی ها شارژ داشته باشن هنگام شارژ گوشی هارو قرار بدیم داخل کیس
        مشکلی واسه گوشی ها رخ نمیده؟

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          باتری ها یک اصطلاحی به نام سیکل شارژ دارن، که یک تعدادی هست مثلا 1000 بار، مشکلی برای باتری عموما پیش نمیاد اما چون تعداد سیکل ها تموم میشه، عمر باتری سریعتر تموم میشه.

          ممنون از نظرتون

  13. امیرحسین گفته:

    سلام
    چراغ شارژ کیس هندزفری من کار نمیکنه مشکل از کجاست

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      لطفا با یک تعیمرکار گوشی در مورد این مشکل صحبت کنید؛ اما اگر مشکلی در عملکرد ندارید بنظرم نیازی نیست.

      ممنون از نظرتون

  14. نیما گفته:

    سلام عزیز وقتتون بخیر من دربشو می‌بندم ولی همچنان کانکت میمونه ، بنظرتون مشکل از کجاست ؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل معمولا زمانی اتفاق میوفته که بر روی بخش کانکتور ها یا همون بخش های طلایی رنگ یک مانعی وجود داره، با یک دستمال که پرز نداشته باشه و یا ابزار تمیزکردن گجت ها میتونین هر دو بخش کانکتور های گوشی های هندزفری بلوتوثی و کیس شارژ رو تمیز کنید و بعدش مجددا بررسی کنید.

      ممنون از نظرتون

  15. عاطفه گفته:

    سلام هایلو x1 neo رو چطوری به برنامه هایلو وصل کنم که شارژشو ببینم اسکن میکنم تو برنامه پیدا نمیکنه ایرپادو

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      بطور کلی هندزفری بلوتوثی های هایلو نرم افزاری ندارن و شما میتونین فقط از طریق بخش بلوتوث باتری گوشی مستر رو ببینید.

      ممنون از نظرتون

  16. زینب گفته:

    سلام وقت بخیر
    هایلو x1 pro گارانتی داره؟
    واسه من گوشی سمت راستم اصلا کار نمیکنه حتی چراغش هم روشن نمیشه ولی گوش چپی خیلی خوب کار میکنه چند بار ریست هم کردم ولی اصلا نتیجه نگرفتم ولی بعضی اوقات که اون ایرپاد خراب رو درمیارم و میذارم داخل کیس سریع یه چشم ریز قرمز میزنه ولی بازم درست نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل روی ایرپاد های شیائومی تقریبا معمول شده که به دلیل جایگری نامناسب گوشی داخل کیس شارژ هست برای انجام فرآیند شارژ، اما برای تست میتونین محل کانکتور هارو با یک گوش پاک کن یا مسواک نرم تمیز کنید ( هم روی گوشی ها و هم کیس شارژ ) و بعدش مجددا گوشی دارای خطارو بزنید شارژ و ببینید که مشکل درست میشه یا نه.
      بابت گارانتی هم باید ببینید برچسبی روی قوطیش بوده بابت گارانتی یا نه
      ممنون از نظرتون

  17. بهنام گفته:

    سلام وقت بخیر چجوری ببینیم که خود کیس x1 pro چند درصد شارژ داره ؟
    و اینکه آیا اپلیکیشنی نداره که روی گوشی اندروید نصب بشه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام روز بخیر

      برای بررسی مقدار شارژ باقی مانده میتونین از روی چراغ روی کیس استفاده کنید و همچنین هیچ نرم افزاری برای بررسی مقدار شارژ باقی مانده وجود نداره.
      ممنون از نظرتون

  18. مهرداد گفته:

    سلام روز بخیر
    چطور میتونم یکی از گوشی ها رو خاموش کنم؟؟
    هر کاری میکنم نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      توی دفترچه این هندزفری بلوتوث هایلو نوشته که تنها میتونین با قرار دادنش داخل کیس شارژ اون رو خاموش کنید و بطور دستی اینکار قابل انجام نیست.

      ممنون از نظرتون

  19. مهرداد گفته:

    سلام وقت بخیر
    چطور میتونم وقتی هر ۲ گوشی از کیس بیرون هستش یکی رو خاموش کنم؟؟
    تا اونجایی که میدونم اگه چند ثانیه روی گوشی نگه داریم باید خاموش بشه اما یه صدایی میخوره و دوباره شروع به پخش موزیک میکنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      طبق دفترچه این هندزفری بلوتوث هایلو تنها روش برای خاموش‌ کردنش قرار دادن داخل کیس شارژ هست و بطور دستی اینکار انجام نمیشه.

      ممنون از نظرتون

  20. امین گفته:

    سلام وقت بخیر من این هندزفری رو با دانگل بلوتوث به کامپیوتر وصل میکنم ولی وقتی وصل میشه صدایی نمیاد و بعد چند ثانیه قطع میشه و همین روند هی تکرار میشه راه حلی هست؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      دانگل بلوتوث ها معمولا قدیمی هستن و نسخه بلوتوث قدیمی دارن و باعث میشه ارتباط ضعیف باشه و یا کیفیتی که انتظارشو دارید رو بهتون نده. با بلوتوث لپ تاپ تست کنید اگر اوکی بود، بهتره از دانگل بلوتوث های جدید که نسخه 5 هستن استفاده کنید.

      ممنو از نظرتون

      • امین گفته:

        سلامی دوباره روی لپ تاپ تست شد اوکی بود یه هندزفری qcy هم به پیسی زدم اوکی بود فکر میکنم مشکل از هایلو باشه ولی خیلی عالی به گوشی متصل میشه
        از دیجیکالا خریدم به نظر شما مرجوعش کنم؟

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          امکان اینکه چندین مشکل دیگه رو از جمله نسخه بلوتوث لپ تاپ و دیگر چیز ارو بررسی نکردید وجود داره، اونا هم با یک گوشی تست میکنن و تست رو سالم میزنن و واقعیتش هم محصول درسته حالا شاید روی یک نسخه خاص کار نمیکنه که شامل گارانتی نمیشه بنظرم این مورد.

          ممنون از نظرتون

  21. صادق مسیبی گفته:

    سلام وقت بخیر
    ایرپاد های هایلو x1pro را با آدابتور چند آمپر شارژ کنیم؟؟
    اکثر پاور ها ۲.۵آمپر هستن یا شارژر های تایپc۲ تا ۳ آمپر

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      بهترین گزینه شارژر 5 واتی ( 5 ولت ، 1 آمپر ) هست، همین شارژر های نسبتا قدیمی؛ بابت پاوربانک هم بگم که یکسری از پاوربانک ها عملکرد Low-Voltage دارن که میتونین اینکارو انجام بدید.

      ممنون از نظرتون

  22. محمد رضا گفته:

    سلام ببخشید گوشی سمت چپ من در ماشین لباس شویی بوده و من نفهمیدم الان هم وقتی از کیس درش میارم چند ثانیه پشت هم چشمک صورتی میزنه و بعد به حالت عادی بر می گرده صداش کم نشده ولی با اون یکی گوشی متصل نمیشه و جدا جدا کار می کنند هرکاری هم بگید انجام دادم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      برای حل مشکل دوتایی شدن گوشی های هندزفری بلوتوثی تنها روشتون ریست هست که اگر انجام دادید و حل نشده میتونین از گوشی ها و کیس استفاده کنید تا باتریشون تموم شه و بعد 72 ساعت گوشی هارو داخل کیس شارژ قرار بدید و کیس رو بزنید توی شارژ بعد از فول شارژ شدن گوشی هارو ریست کنید، این روش هم بطور تجربی جواب داده.

      ممنون از نظرتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      توی این شرایط بهتر هست کانکتور های گوشی و کیس شارژ رو بررسی کنید تا ببینید مانعی وجود داره بینشون یا نه و بعدش اگر مطمئن شدید با گارانتی صحبت کنید تا بررسی کنه براتون.

      ممنونم از نظرتون

  23. حوریا گفته:

    سلام خدا قوت
    ایرپاد هایلو پرو 1 اصلا شارژ نمیشه ب برق وصل میشه چراغش کاملا قرمز و تغییر رنگ نمیده

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      زمانی که گوشی هارو داخل کیس شارژ قرار میدین باید چراغ های گوشی ها درحال شارز به رنگ قرمز تبدیل بشه و بعدش میشه سفید یا سبز که نشون میده شارژ تکمیل شده، من مشکل شما رو متوجه نشدم، لطفا واضح تر بگید.

      ممنونم از نظرتون

    • محمد گفته:

      سلام
      ایرپاد منم همین مشکل داره اصلا شارژ نمیشه همش رنگ قرمز نشون
      از صبح داخل شارژه ولی سفید نمیشه فقط قرمزه
      گوشی ها رو هم داخلش میزاری شارژ نمیکنه

      • مهدی بلوریان گفته:

        سلام دوست عزیز

        هندزفری x1 pro زمانی که در حال شارژ باشه چراغش قرمز هست و اینکه کلا روی این رنگ میمونه نشون میده که مراحل شارژ انجام نمیشه، اجازه بدید باتری کیس و گوشی ها تموم بشه و بعدش با یک آداپتور 5 واتی مثل پاوربانک، خروجی تلوزیون یا لپ تاپ بزنید شارژ و منظتر بمونید تا فول شارژ بشه و بعدش ببینید که اوکی میشه یا نه.

        ممنونم از نظرتون

          • مهدی بلوریان گفته:

            سلام دوست عزیز

            اگر متوجه هستید که مشکلی در عملکرد ایجاد نمیکنه و یا اینه احساس میکنید خطری تهدید نمیکنه، همینطوری استفاده کنید اما اگر حساس هستید ببرید پیش تعمیرکار تا پیچش رو تست کنید.

            ممنون از نظرتون

        • زهرا گفته:

          سلام برای من گوشی هام شارژ میشه از قسمت بلوتوث گوشیم متوجه میشم اما رنگ ال ای دی گوشی ها از قرمز یه سفید تغییر نمیکنه موقع شارژ کردن.چیکار کنم؟

          • مهدی بلوریان گفته:

            سلام دوست عزیز

            این خطا مربوط به نرم افزار هستش که اگر بر روی عملکرد گوشی های هندزفری بلوتوثی شما تاثیری نداشته، بدون توجه بهش ازش هندزفری استفاده کنید اما اگر مقدار شارژدهی یا خطایی در عملکرد وجود داره، میتونین با گارانتی یا تعمیرکار صحبت کنید.

            ممنون از نظرتون

      • سینا گفته:

        وای دقیقا همین مشکلو دارم میشه کمک کنید چیکارش باید کرد یه دفعه همینجوری که میگی شده

  24. محسن قاسمی گفته:

    درود و وقت بخیر / من هم مشکل عدم متصل شدن دو هندزفری بهم رو دارم و با ریست هم مشکل برطرف نشد / راه حل دیگه ای پیدا نشد ؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      تنها روش برای حل این مشکل جدا شدن گوشی ها از هم، همین ریست کردن هندزفری بلوتوثی هست، اگر با ریست کردن حل نشه میتونین اجازه بدین که شارژ گوشی ها تموم شه همچنین شارژ کیس شارژ هم تموم شه و بعدش تا 72 ساعت ازش استفاده نکنین و بعدش گوشی ها داخل کیس شارژ بمونه و کیس رو بزنین شارژ تا فول شارژ بشه، این روش هم گاهی اوقات باعث حل مشکل میشه

      ممنونم از نظرتون

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          توی کامنت قبلی بهتون گفتم، اگر خیلی حساس هستید ببرین پیش تعمیرکار مورد اطمینان تا مشکل رو حل کنه.

          ممنون از نظرتون

  25. رادمهر گفته:

    سلام
    من چند بار هندزفری ها رو ریست کردم، گوشی ها رو هم تمیز کردم ولی همچنان صدای هندزفری سمت چپ کمتر از سمت راسته.
    راه حل چی هست الان؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      عدم تعادل صدا در ابتدا باید از طریق خود گوشی تست بشه، وارد تنظیمات > تنظیمات اضافه > شنوایی بشید و از اونجا تعادل صدارو بررسی کنید و ببینید که نشانگر وسط هست یا خیر، اگر همه چیز درست بود با یک گوشی دیگه تست کنید و در انتها اگر مشکل حل نشد با گارانتی صحبت کنید تا مشکلتون بررسی بشه.

      ممنونم از نظرتون

  26. علی گفته:

    سلام خسته نباشید
    من به اینترنت که وصل میشم به طرز عجیبی
    صدای ویدئو و موسیقی ها شبیه
    حالت رباتی پخش میشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل میتونه از بلوتوث باشه، ابتدا با یک گوشی دیگه تست کنید، بعدش اگر درست نشد هندزفری بلوتوثی رو ریست کنید تا ببینید درست میشه یا نه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام وقت بخیر

      برای تمیزکردن گوشی ها میتونید از یک گوش باک کن و یا مسواک خیلی نرم استفاده کنید و به سادگی اون رو تمیز کنید.

      ممنونم از نظرتون

  27. زهرا گفته:

    سلام ببخشید من تازه این محصول رو خریدم میخواستم ببینم نویز کنسلینگش چطوری فعال و غیر فعال میشه ؟ برای بقیه اقدامات صدای بوقی میاد از گوشی ها ولی برای ANC فعال و غیر فعال کردن نمیاد نمیدونم من نمیتونم تغییرش بدم یا بدون صدای بوق قطع میشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      برای فعال و سوئیچ بین حالت های ANC روی هایلو X1 Pro باید انگشت خودتون رو تا 4 ثانیه روز گوشی سمت راست نگهدارید.

      • ریحانه گفته:

        سلام
        بعد 4ثانیه اول صدای محیط هم میاد ولی بعد 4ثانیه دوم کلا انگار به صدای محیط ولوم دادن خیلی بیشتر میشه ، از کجا بفهمم نویز کنسلینگش فعال میشه یا نه . چون صدای محیط همون اول که استفاده می‌کنی از بقیه حالتا کمتره

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          قابلیت نویز کنسلینگ توی ولوم های بالا خیلی خودشو نمیتونه نشون بده و در صداهای متوسط میتونین ازش استفاده کنید، برای فعالسازی قابلیت ANC روی هایلو X1 Pro میتونین با 4 ثانیه نگهداشتن هر کدوم از گوشی ها بین حالت های مختلف ANC تغییر حالت بدید یا خاموش کنید این قابلیت رو.

          ممنونم از نظرتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      برای فعال و سوئیچ بین حالت های ANC روی هایلو X1 Pro باید انگشت خودتون رو تا 4 ثانیه روز گوشی سمت راست نگهدارید.

      باتشکر از شما

      • ایمان گفته:

        سلام
        متأسفانه صدای گوشی سمت راست بسیار کم شده
        ریست کردم ، درست نشد .

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          گاهی اوقات ترشحات داخل گوش در محل خروجی صدا، یعنی داخل ایر سیلیکونی جمع میشن و صدایی که از اسپیکر خارج میشه رو تحت تاثیر قرار میده که میتونین با یه خلال دندون رو اون تمیزش کنید و همچنین اگر این روش کارساز نبود، وارد بخش تنظیمات > تنظیمات اضافه > شنوایی بشید و تعادل صوتی رو بر روی وسط قرار بدین تا صدا بین دو گوشی سمت راست و چپ بطور مساوی تقسیم بشه.

          ممنون از نظرتون

  28. امید گفته:

    سلام
    من با یک ایرباد وصل میشم صدای مکالمه خیلی کم هست و در جاهای نسبتا شلوغ بلوتوث رو قطع کرده و از گوشی باید استفاده کنم ، آیا ایرباد من مشکل داره یا حتما از هر دو همزمان باید استفاده نمود ؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام روز بخیر

      معمولا نباید این چنین مشکلی چیش بیاد، لطفا یکبار مراحل ریست را انجام بدید در صورتی که مشکل حل نشد، در گوشی های اندرویدی وارد مسیر تنظیمات > تنظیمات اضافه > شنوایی بشوید و بر روی بالانس صوتی یا تعادل صدا را بررسی کنید که باید نشانگر بر روی وسط باشد، یعنی هم گوشی سمت چپ و راست باهم یکی باشند.

      ممنونم از نظرتون

      • جواد گفته:

        سلام منم جاهای شلوغ اصلا نمیتونم مکالمه باهاش داشته باشم ریستش کردم مشکل حل نشد میشه بگید چکار کردین مشکلتو؟

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          در ابتدا محل میکروفون هارو تمیز کنید و سپس با یکی گوشی دیگه تست کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه؟ اگر نشد با شماره گارانتی تماس بگیرید و باهاشون صحبت کنید.

          ممنونم از نظرتون

    • ادریس گفته:

      سلام من هم این مشکل و دارم وقتی به لپتاپ وصل میکنم و یادم میره اخر کار دیسکانکت کنم،بعدش که به موبایل م کانکت میکنم صدا به شدت کم میشه،راه حل اینه هر بار با لپتاپ وصل میشم بعد کار دیسکانکت میکنم که بعدن به گوشی که وصل کردم صدا کیفیت ش و از دست نده

  29. رضا گفته:

    دمت گرم داداش
    توی لیست بلوتوث کلا بهم 2 تا اسم میوورد، بعد ریست اوکی شد

    مرسی کلی

      • Amir گفته:

        سلام
        من هم چند بار ریست کردم اما یه صدایی از ایرباد سمت راست میاد و چند ثانیه بعد خاموش میشه این مشکل رو سمت چپ نداره
        فول شارژ هم هست ولی نمیدونم چرا اینطور میشه ممنون میشم جواب بدین

        • کوشاجانبی گفته:

          سلام دوست عزیز

          روی بعضی از هندزفری بلوتوث های هایلو مدل X1 Pro به جای نگهداشتن 10 ثانیه محل ریست، باید محل لمسی هندزفری بلوتوث هارو نکهدارید، یعنی همونجایی که موسیقی رو پخش یا متوقف میکنید یا مکالمه رو جواب میدین

          اصولا با این روشی که توی مطلب وجود داره، انجام بدین درست میشه و بعد از ریست مشکلش حل میشه

          ممنونم از نظرتون

          • Amir گفته:

            داداش من وقتی که خاموش میشه انگشتمو روش نگه میدارم ولیی دوباره ییه صدایی میاد و خاموش میشه

          • کوشاجانبی گفته:

            سلام دوست عزیز

            برای ریست کردن هایلو X1 Pro نیازی به خاموش کردن نیست، وقتی که گوشی ها داخل کیس شارژ هستن و میبینید در حال شارژ هستن ( یعنی زمانی که گوشی ها روشن هستن و از قبل حداقل 50 درصد شارژ داشته باشه) دکمه ریست کناری یا دکمه لمسی رو به مدت 10 ثانیه نگهدارید و بعدش میبینید که ریست انجام شده.

            ممنونم از نظرتون

    • محسن گفته:

      مال منم دوتا اسم میاره با ریست کردن هم درست نمیشه خیلی امتحان کردم راحا دیگه ای نداره؟

      • کوشاجانبی گفته:

        سلام دوست عزیز

        گاهی اوقات به خاطر مشکلات هندزفری بلوتوثی این اتفاق میوفته و تنها روش حل این مشکل ریست کردن هندزفری بلوتوثی هست که باید دقیقا مشابه همین آموزش باشه و در حین ریست باید در کیس شارژ باز باشه.

        ممنونم از نظرتون

        • Edris گفته:

          سلام
          این مشکل دوتایی شدن بلوتوث هایلو X1 PRO برا منم دیروز اتفاق افتاد کسی میدونه چطوری حل میشه ؟ با چند بار ریست هم درست نشد.فقط مونده بزارم شارژ کلی دستگاه تموم بشه یه بارم اون شکلی تست ش کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟