آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100

اگر شما هندزفری بلوتوث انکر R100 را تهیه کرده اید یا در استفاده از این هندزفری بلوتوث دچار مشکل شده اید، امروز میخواهیم آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100 را همراه شما مرور کنیم.

انکر R100 یکی از بهترین مدل های هندزفری بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالاست و پشتیبانی از فناوری BaseUp کمک میکند شما یک Bass دو برابری بدون افت کیفیت موسیقی را گوش دهید.

اما معمولا در ابتدای خرید در هنگام اتصال ایرباد R100 به گوشی یا در حین استفاده از این هندزفری بلوتوث، امکان وجود مشکلاتی مانند عدم اتصال به گوشی یا مشکلات دیگر مانند شارژ نشدن یا کم شدن صدا وجود دارد.

امروز میخواهیم در این مقاله آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100 مشکلات مربوط به اصتال هندزفری بلوتوث و همچنین آموزش ریست این هندزفری بلوتوث برای برطرف مشکلات احتمالا را مرور کنیم و به شما آموزش دهیم.

اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100

مشکلات هر دو بخش یعنی اتصال هندزفری بلوتوث و بخش ریست این ایرباد انکر بسیار هستند، پس در ابتدا به روش اتصال درست و اصولی این هندزفری بلوتوثی با گوشی میپردازیم و سپس به بیان مشکلات احتمالی هندزفری بلوتوث و راهنمای حل آن را به شما آموزش میدهیم.

اتصال هندزفری بلوتوث انکر Anker R100 به گوشی

برای اتصال اصولی و صحیح هندزفری بلوتوث R100 به گوشی، مراحل بسیار ساده و روالی وجود دارد، یعنی شما میتوانید با پشت سر گذاشتن چند مرحله ساده هندزفری بلوتثو خود را به گوشی اندرویدی یا آیفونی متصل کنید.

قدم اول: هندزفری بلوتوثی ها را از کیس شارژ خارج کنید؛ انجام این کار یعنی هندزفری بلوتوثی ها روشن شدند.

قدم دوم: بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید و سپس به دنبال نام “Anker R100” بگردید.

قدم سوم: پس از پیدا کردن؛ بر روی آن نام ضربه بزنید تا گوشی متصل به هندزفری بلوتوث شود.

قدم چهارم: شاید از شما چندین سوال در مورد دسترسی بخواهد، تمامی آنها را بله و اجازه میدهم انتخاب کنید.

قدم پنجم: کار تمام است، گوشی به هندزفری بلوتوث متصل شد

ریست هندزفری بلوتوثی انکر Anker R100

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100

هندزفری بلوتوثی ها به دلیل داشتن نرم افزار گاهی اوقات دچار مشکلاتی میشوند، مشکلاتی از قبیل:

  • کم شدن صدای یکی از گوشی ها
  • وصل نشدن یکی از گوشی ها
  • شارژ نشدن یکی از گوشی ها
  • وصل نشده به گوشی
  • و دیگر مشکلات غیر معمول

برای رفع این مشکل بصورت دستی توسط خود کاربر، شرکت های تولید کننده هندزفری بلوتوث مانند انکر و هایلو یک روشی را برای رفع این مشکل توسعه داده اند، که نام آن ریست کارخانه یا همان تنظیمات کارخانه است که به شما کمک میکند دقیقا مانند روز اول شود تنظیمات آن.

هندزفری بلوتوثی ها هر کدام یک روش منحصربفرد برای ریست خود دارند؛ اما امروز میخواهیم در این آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100 را برای شما دوستان، بطور کامل ریست ایرباد Anker R100 را باهم مرور کنیم و به شما آموزش دهیم.

قدم اول: در ابتدا برای ریست، باید مطمئن باشید که گوشی ها و کیس شارژ به حد کافی دارای شارژ باشند در غیراینصورت، اگر در میان ریست، شارژ هندزفری بلوتوث به اتمام برسد، دچار مشکل خواهید شد.

قدم دوم: زمانی که گوشی ها داخل کیس شارژ هستند، درب کیس شارژ را باز کنید و در زیر کیس شارژ، در جایی که هندزفری بلوتوثی را به شارژ میزنید، یک دکمه کوچک وجود دارد، آن دکمه را بمدت 10 ثانیه نگهدارید تا چراغ روی کیس، در ثانیه 8 – 9 – 10 بتواند 3 بار چشمک قرمز بزند.

قدم سوم: کار تمام است، هندزفری بلوتوث شما به درستی و راحتی ریست شده و الان میتوانید مجددا از طریق بلوتوث به آن وصل شوید.

بسیار ممنون و متشکرم که این مطلب اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100 را مطالعه کردید، لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و لطفا این مطلب را به دوستانتان ارسال کنید.

118 دیدگاه برای “آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث انکر Anker R100

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      تاجایی که من میدونم انکر R100 از هیچ نرم افزاری پشیبانی نمیکنه و بنظمر از انکر R50به بعد پشتیبانی از نرم افزار بهش اضافه شده.

      ممنون از نظرتون

  1. مائده گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    دکمه‌ی دایرع‌ی شکل کنار جا شارژی چه کاری انجام میده؟

  2. سنا گفته:

    سلام و خسته نباشید
    من هندزفری r100 انکر دارم و وقتی چراغ قرمز اش روشن شد زدمش به شارژ ، تو مشخصات نوشته که ۱ الی ۲ ساعت طول می‌کشه تا کاملا شارژ بشه اما من این هندزفری رو حدود ۵ ساعت گذاشتم شارژ چند بار چک کردم اما تو سه ساعت ۶۰ درصد شد اما وقتی ۵ ساعت شد نوشته بود ۸۰ درصد وقتی خود گوشی هارو وارد باکسش کردم ۶۰ درصد شد
    و اینکه من خود گوشی هارو در میارم و فقط خود باکس رو میزارم شارژ با امپر ۱ و ولتاژ ۵ ممکنه که راهنمایی کنید ؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      اول حتما بررسی کنید که از شارژر 5 واتی استفاده کنین و همچنین معمولا بعد از مدتی مثلا 1 الی 2 سال این اتفاق ضعیف شدن باتری و شارژ عادی هست و رفته رفته رو به خراب شدن میره.

      ممنون از نظرتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکلی اغلب کسایی هست که از انکر R100 استفاده میکنن، یکی از کاربرامون گفته که:
      ” من هم این مشکل رو داشتم، گوشی سمت چپ روشن نمیشد، داخل کیس شارژ بخش کانکتور هارو تمیز کردم و بعدش با یک خلال دندون خیلی اروم و با احتیاط اطرافش رو تمیز کردم و بعد زدم شارژ و اوکی شد”
      میتونین از این روش استفاده کنین.

      ممنون از نظرتون

  3. امیر حسین گفته:

    سلام وقت بخیر
    من یه هندزفری p2i دارم از صب تاحااا وقتی میزارم تو کیس قطع نمیشه یعنی وقتی در کیس بستس بازم به گوشی وصله هرچی هم سعی میکنم با دکمه زیرش ریستش کنم کار نمیکنه مشکلش چیه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      گاهی اوقات چربی روی صورت با گرد و غبار قاطی میشه و به انتها یا همون کانکتور های شارژ متصل میشه، به خاطر همین داخل کیس شارژ نمیتونه ارتباط بگیره، در ابتدا بخشی که روی گوشی ایرپاد هست رو تمیز کنین و سپس داخل کیس شارژ، جایی که پایه ها بهش وصل میشن، معمولا اینطوری حل میشه.

      ممنون از نظرتون

  4. امیر گفته:

    سلام خسته نباشید هندزفری من انکرr100 گوشی سمت چپ افتاد داخل آب ولی سریع برداشتم و خشکش کردم آلان سمت راست بیسش کلا قطع شده ولی صدا داره ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل با ریست حل نمیشه، اگر گارانتی داره با گارانتی صحبت کنین اگر نداره با تعمیرکار مجرب در موردش صحبت کنین.

      ممنون از نظرتون

  5. عارفه گفته:

    سلام من روی گوشی قبلیم باهاش وصل میشدم و مشکلی نداشت الان گوشیم و عوض کردم و ایفونه نمی‌دونم چرا دیگه به این جدیده وصل نمیشه مشکل کجاست ؟ حتی دکمه زیرشم نگه داشتم که ریست بشه بازم نشد

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      معمولا این مشکل با ریست حل میشه، اگر نشد حتما مطمئن باشید که به گوشی دیگه ای قبل از گوشی شما وصل نمیشه و همچنین مطمئن باشید که باتری و شارژ دارن.

      ممنون از نظرتون

  6. علی گفته:

    سلام گوشی سمت راست r100 م گم شده و مدت ها از گوشی سمت چپ استفاده می‌کردم به دلایلی مجبور شدم لغو جفت سازی انجام بدم و حالا هر کاری میکنم گوشی سمت چپی به هیچ عنوان وصل نمیشه آیا برای وصل شدن حتما باید گوشی سمت راستیه باشه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      گاهی اوقات اسم هندزفری وارد بلک لیست بلوتوث شما میشه، این رو در ابتدا بررسی کنید و همچنین مطمئن بشید با گوشی های دیگه هم وصل میشه یا خیر.

      ممنون از نظرتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      هندزفری انکر P2i پشتیبانی از نرم افزار رو ندارم و اگر اشتباه نکنم بعد از R50i پشتیبانی اضافه میشه.

      ممنون از نظرتون

  7. مهدی اردمه گفته:

    سلام خسته نباشید
    انکرr10۰ یه دکمه کنار درگاه شارژش داره میخواستم بدونم اون دکمه چیه ممنون میشم بگید

  8. احسان گفته:

    سلام وقت بخیر
    من هنزفری R100 دارم چند روزی هست وقتی گوشی ها رو داخل کیس میزارم در هم که می بندم بازهم وصل به بلوتوث هست وداره کار میکنه به عنوان مثال آهنگ پخش میکنه باید حتما بلوتوث گوشیم خاموش کنم که قطع بشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      بخش کانکتور هارو بطور کامل تمیزش کنین تا مطمئن باشید چیزی بهشون نچسبیده باشه. برای تمیزش کردنش هم از گوش پاک کن سفت و مقداری خیلی کمی الکل استفاده کنید.

      ممنون از نظرتون

  9. Ftm گفته:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید موقع شارژ کردن باید گوشی هارو در بیاریم از کیس؟؟چون من شنیدم اگه در نیاریم خراب میشن کیس رو به تنهایی شارژ کنیم یاهمراه گوشی
    و اینکه برای من گاهی اوقتات صدا قطع و وصل میشه میشه بگین دلیلش چیه انکر ار ۱۰۰

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      گوشی ها داخل کیس باشن هم مشکلی ایجاد نمیشه چون اولویت اول شارژ کیس شارژ هست و سپس گوشی های ایرپاد که خود نرم افزار این رو برنامه ریزی میکنه و بابت مشکل دوم امکان داره به خاطر نسخه بلوتثو باشه با یک گوشی جدیدتر بررسی کنید چون نیازمند بررسی و اطلاعات بیشتر هست.

      ممنون از نظرتون

  10. محمد جهانیان گفته:

    سلام و عرض ادب جناب بلوریان عزیز
    خواستم یک تشکر ویژه داشته باشم از شما بابت توضیحات کاملی که در تک تک نظرات ارائه فرمودید.
    ممنون که اینقدر با صبر و حوصله و با دقت پاسخ می‌دید.
    هر سوال و چالشی که داشتم با توضیحات شما برطرف شد.
    موفق و سربلند باشید.

  11. MMD گفته:

    سلام من انکر ۱۰۰ ندارم ولی چند وقته ساندکور لیبریتی ایر ۲ دارم و یک بار فروشنده برام پایر کرد ایر پاد رو ولی من ریست کردم چون خیلی قطع و وصل میشد بعد اون دیگه نتونستم پایر کنم اموزشش رو میگید.؟

      • Aysan گفته:

        ببخشید ایرپاد من وصل صدای موزیک به راحتی میاد ولی برا تماس صدا نمیاد چطوری میتونم درسش کنم

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          در ابتدا وارد تنظیمات > بلوتوث بشید و سپس بر روی اسم هنزفریتون بزنید وارد تظنیماتش بشید و مطمئن بشید که 3 تا گزینه مخاطبین، مکالمه و رسانه (Contacts, Media, Call) فعال باشه و اگر مشکل حل نشد با یک گوشی موبایل دیگه تست کنید بینید این مشکل حل میشه یا نه، اگر اوکی شده بود توی گوشی دیگر، یکبار ارتباط ایرپاد یا گوشی رو قطع کنید و اطلاعات بلوتوث رو ریست کنید و بعدش متصل بشید.

          ممنون از نظرتون

  12. پویا گفته:

    سلام ببخشید هندزفری انکر R100 گرفتم اما این مدل مثل اینکه اصلا نمیشه تماس اخری رو باهاش از نوع شماره گیری کنیم بلوتوث های دیگه با زدن دوبار پشت سر هم شماره اخری داخل لیست رو شماره گیری میکردن اما هر جوری تنظیم کردم نتونستم خواستم بدونم واقعاً نمیشه،اگه این قابلیت رو نداشته باشه که واقعا یه ضعف بزرگ هست به نظر بنده اخه این هیچ چیز پیچیده ای نیست که….
    ممنونم میشم جواب بدین و مچکرم 🙏🙏

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      عملگر ها در ایرباد انکر R100 به شکل زیر هستش:
      پخش/توقف موسیقی === دوبار ضربه گوشی سمت راست
      موسیقی بعدی === نگهداشتن 2 ثانیه گوشی سمت راست
      موسیقی قبلی === نگهداشتن 2 ثانیه گوشی سمت چپ
      افزایش صدا === یکبار ضربه گوشی سمت راست
      کاهش صدا === یکبار ضربه گوشی سمت چپ
      پاسخ دادن به مکالمه === یکبار ضربه بر روی هر دو گوشی
      اتمام مکالمه === دوبار ضربه روی هر دو گوشی
      ریجکت تماس === نگهداشتن 3 ثانیه هر دو گوشی

      اما هیچ روشی برای تماس مجدد با آخرین تماس نداره.

      ممنون از نظرتون

  13. دانیال گفته:

    سلام میشه سریع جواب بدید من کیس ایپادم تقریبا حواسم نبود از شب تا صبح تو شارژ بود حالا هر چی تلاش میکنم کیس چراغ نمیزنه فکر کنم کیس خاموش شده هر چی هم دکمه ی ریست را زدم نشد راهنمایی کنید لطفاً

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      گوشی هارو از کیس شارژ خارج کنید ببینید که کار میکنن یا نه و وفتی دوباره داخل کیس شارژ قرار بدید باید خاموش بشن بطور پیشفرض اما اگر این اتفاق نیوفته مشکلی برای برد یا باتری کیس شارژ پیش اومده ( با احتساب اینکه تمیز بودن بخش های کانکتور رو بررسی کردید ) که اون مربوط به تعمیرکار و گارانتی میشه .

      ممنون از نظرتون

  14. عرشیا گفته:

    سلام من این هندزفری رو تازه خریداری کردم گوشی سمت چپش استپ و پخش نداره عادی؟اخه سمت راست دوبار میزنی رو استپ یا پخش میشه ولی اون یکی سمتش اونجوری نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      قابلیت پخش و توقف موسیفی فقط مختص گوشی سمت راست هست و گوشی سمت چپ این عملکرد رو نداره مگر اینکه به تنهایی استفاده یشه، پایینتر عملکرد دکمه هارو بهتون میگم:
      پخش/توقف موسیقی === دوبار ضربه گوشی سمت راست
      موسیقی بعدی === نگهداشتن 2 ثانیه گوشی سمت راست
      موسیقی قبلی === نگهداشتن 2 ثانیه گوشی سمت چپ
      افزایش صدا === یکبار ضربه گوشی سمت راست
      کاهش صدا === یکبار ضربه گوشی سمت چپ
      پاسخ دادن به مکالمه === یکبار ضربه بر روی هر دو گوشی
      اتمام مکالمه === دوبار ضربه روی هر دو گوشی
      ریجکت تماس === نگهداشتن 3 ثانیه هر دو گوشی

      ممنون از نظرتون

  15. میلاد گفته:

    سلام خسته نباشید سه روزه انکر r100گرفتم ایرپاد موقعی که بالای ۳۰ دقیقه یا ۲۰ دقیقه گوش میدم موزیک یا داخل اینستا میمونم یدفعه به فاصله ۳ الی ۴ ثانیه صدا قطع میشه ولی باز وصل میشه ریست هم کردم یه بارم اسمشو از داخل بلوتوث حذف کردم و گوشیمو ریست کردم ولی باز گاهی اوقات میشه ولی گیم اصلا پیش نیومده میتونید راهنمایی کنید ؟
    ممنون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این اتفاق میتونه چنتا دلیل داشته باشه، یکیش مشکلات نرم افزاری خود هندزفری بلوتوثی هستش که به گارانتی مربوط میشه، دوم اگر نسخه بلوتوث گوشی شما قدیمی باشه هم این اتفاق میوفته و سوم مشکلات نرم افزار بلوتوث گوشی شماست، برای مورد سوم میتونین ایرپاد رو به یک گوشی دیگه متصل کنید و بعدش ببینید این مشکل هنوز وجود داره یا خیر؟ اگر مشکل وجود داشت باید صبر کنید براش آپدیت بیاد وگرنه این مشکل باهاتون هست.

      ممنون از نظرتون

  16. M گفته:

    سلام
    حقیقتش کل سایت ها و نک تک نظرات کاربرارو تو دیجی کالا خوندم و چندین ساعت وقت گذاشتم ولی نتونتسم مشکلی مرتبط با مشکل خودمو پیدا کنم خواهشا کمک کنین 🙏🏽
    هندزفری های من تقریبا ۲ روز خارج از کیس موندن
    بعد ۲ روز ک خواستم ازشون استفاده کنم متوجه شدم ک وقتی وصل میشم بهشون هندزفری سمت چپ شروع میکنه ب خاموش شدن خودکار و هندزفری راست ب کار خودش ادامه میده
    دوباره باید دکمه سمت چپی رو فشار بدم تا روشن بشه و تقریبا بیست ثانیه اینا روشن میمونه و دوباره خودکار خاموش میشه
    و دوباره هردفه باید اینکارو انجام بدم
    کلا بیشتر از ۲۰ ثانیه روشن نمیمونه
    موزیک خاموش شدندش هم پخش میشه
    دلیلش چی می‌تونه باشه؟
    همه کارورو کردم
    شارژ کردم ،ریست کردم و… اما درست نشد

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این رو باید با تست کردن متوجه مشکلش بشید که در ادامه بهتون میگم، اول گوشی سمت راست رو اجازه بدید داخل کیس شارژ بمونه و گوشی سمت چپ ( اونی که مشکل داره ) رو از کیس خارج کنید تا فقط یک اسم داخل لیست بلوتوث بیاد و بهش وصل بشید، بررسی کنید که آیا اینطوری هم مشکل و قطع و وصلی وجود داره یا خیر؟ اگر مشکل حل شده بود باید یکبار ریست کنید و اگر نشه با گارانتی باید صحبت کنید اما اگر مشکل پابرجا میمونه با یک گوشی موبایل دیگه تست کنید، ببینید توی اون یکی گوشی هم این مشکل وجود داره یا حل میشه، اگر حل بشه کافیه تنظیمات گوشیتون رو ریست کنید و اگر حل نشه باید با گارانتی یا تعمیرکار صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

  17. شیوا گفته:

    سلام
    من میخوام بدونم درصد شارژ ایرپادم چجوری روی گوشی معلوم میشه
    ایرپاد : anker r100
    گوشی : آیفون ۱۳

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      قابلیت نمایش مقدار شارژ باقی مانده برای انکر R100 روی گوشی موبایل پشتیبانی نمیشه و فقط میتونین مقدار شارژ باقی مانده گوشی اصلی هندزفری بلوتوث رو در بخش بلوتوث ها مشاهده کنید.

      ممنون از نظرتون

  18. آرین گفته:

    سلام خسته نباشید ببخشید من ایرپاد رو چند وقتی هست خریدم برای بار دوم زدمش توی شارژ از شارژ صدایی نمیاد ازشون به بلوتوث هم وصل نمیشن و چراغ کیس مدام روشنه وقتی که درش بسته و بازه ریست هم نمیشه چیکار کنم ؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل نرم افزاری هستش، گوشی هارو داخل کیس شارژ قرار بدین، دکمه ریست که زیر کیس هست رو پشت سرهم 10 الی 15 بار پشت سر هم فشار بدید تا مراحل ریست انجام بشه؛ گاهی اوقات اینطوری حل میشه مشکل اگر با این روش نشد، با گارانتی یا یک تعمیرکار معتبر صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

  19. علیرضا گفته:

    سلام
    ممنون از مطالبی که گذاشتید
    دوستانی که میگن صدا کمه بعد از ریست جفت هنسفری رو تو گوشتون بزارید از گوشی زیاد کنید تا اخر پسپ دکمه روی هنسفری سمت راست(R) رو دونه دونه بزنید تا زمانی که یه صدا کوچیک میده موزیک به مدت یک ثانیه کم زیاد میشه

  20. بهنام گفته:

    سلام
    من امروز خرید کردم وقتی میزنم ب شارژ
    چراغ کیس بعد مدتی ک کلا خاموش میشه این نشونه شارژ شدن هست؟ آخه داداشم هم داره مال اون چراغ ثابت میشه بعد شارژ کامل

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز
      عموما بعد از شارژ کامل باید چراغ ها خاموش بشن و این روش صحیح هستش، اما گاهی اوقات به خاطر مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری این اتفاق نمیوفته.

      ممنون از نظرتون

  21. محمدرضا گفته:

    سلام برای من گوش راستش گم شده و هر دفعه که میخوام به گوشی وصل کنم باید یه ریست کنم
    چجوری این مشکل رو میتونم حل کنم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل نرم افزاری هست و عموما نباید اینطوری بشه، من تاحالا با این مشکل رو به رو نشدم و پاسخی ندارم.

      ممنون از نظرتون

  22. arteria گفته:

    سلام
    من گوشیم اندروید ۱۳ و وان یو آی ۵.۱ هستش و از این دایره ها (نمیدونم اسمش چیه) که شارژ گوشی و هندزفری هارو نشون میده داره
    گوشیم شارژ ایم هندزفری رو داخل دایره ها نشون میده؟

  23. سلماز گفته:

    سلام
    من هندزفری انکرr100 رو تازه گرفتم ولی صدای موزیک بسیار ضغیفه طوری که در محیط اصلا شنیده نمیشه چه جوری میتونم مشکلش رو درست کنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      عموما نباید اینطوری بشه، اما در ابتدا با یک گوشی دیگه وصل بشید و تست کنید اگر صدا اومد که فقط کافیه تظنیمات گوشیتون رو رریست کنید و اما اگر توی اون یکی گوشی هم صدا نیومد، با گارانتی یا از جایی که خریداری کردید صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

  24. Zahra_21 گفته:

    سلام برای من Anker 100 مدل A3981
    گوشی سمت چپش قطع شده قبلا هم شده بود زدم شارژ اوکی شد
    ولی این سری تو شارژ هم موند و ریست کردم اما روشن نشده

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      تنها روش معمولا همین ریست هست که میفرمایید انجام شده و مشکل برطرف نشده که میتونین با گارانتی صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

      • کاوه گفته:

        سلام وقت بخیر من یه مدل انکر R100 دارم هر کار می‌کنم به اپلیکیشنش وصل نمی‌شه. نه پیداش می‌کنه نه توی لیست مدلهاش هست. مشکلی برای وصل شدن به بلوتوث نداره ولی می‌خوام به اپلیکیشنش هم وصل بشه. می‌شه کاری کرد؟

  25. متین گفته:

    سلام من یه ایرپاد انکر r100مدل A3991 خریدم می‌خوام بدونم چطوری اطلاعاتش روی گوشیم میاد گوشیم هم شیومی هستش

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      هندزفری بلوتوث انکر R100 هیچ نرم افزاری نداره و نمیتونین هیچ مدیریتی روی گوشی ها داشته باشید.

      ممنون از نظرتون

  26. ایمان گفته:

    درود برشما توضیحات جنابعالی عالی و کاربردی هستن تشکر فراوان ضمن اینکه تو این محدوده قیمتی کیفیت صدای این هندزفری برای موزیک گوش دادن عالی هستن.

  27. حمید گفته:

    سلام ایرپاد من انکر لایف p2i هست چند وقته موقع گوش‌دادن آهنگ‌و تماس یهو قطع میشخ بعد چند ثانیه دوباره وصل میشه چیکارش کنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      لطفا در ابتدا با یک گوشی دیگه تست کنید اگر مشکل رفع نشده بود یکبار ریست کنید و مجددا بررسی کنید، بعد از انجام مراحل ذکر شده اگر درست نشد، با گارانتی مشکل رو در میون بذارید.

      ممنون از نظرتون

  28. امیرعلی مردان گفته:

    سلام من هندزفری r100 دارم الان گوش چپش کلا از کار افتاده از دیشب که باطریش تموم شد اینطوری شده دیگه اصلا روشن نمیشه بااین که کیسشم شارژ داره و گوش سمت راست شارژ میشه و متصل هم میشه ولی سمت چپ اصلا و به هیچ وجه متصل نمیشه و حتی شارژم نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      اون بخش پایینی گوشی ها و بخش داخلی کیس شارژ کانکتور داره که برای شارژ استفاده میشه، لطفا با یک مسواک کمی زبر هر دو بخش رو تمیز کنید شاید مانعی وجود داره، اگر نشد بعدش با گارانتی صحبت کنید تا مشکلتون بررسی بشه.

      ممنون از نظرتون

    • محمد قنبری گفته:

      سلام
      منم یه هفته میشه این ایرپادو خریدم گوشی سمت چپ منم یهو از کار افتاد نه شارژ میشه نه وصل میشه
      اگه شما تونستی راهنمایی بگیری لطفا به منم بگین

      • مهدی بلوریان گفته:

        سلام دوست عزیز

        این مشکل گاها پیش میاد برای این مدل، در ابتدا محل کانکتور های شارژ رو با یک مسواک نرم تمیز کنید ( هم گوشی ها و هم کیس شارژ ) اگر مشکل حل نشد با گارانتی صحبت کنید ببینید چی میگه بهتون.

        ممنون از نظرتون

      • عباس گفته:

        سلام دوستان عزیز. منم این مشکل رو داشتم که یکی از گوشیها وصل نمی شد. اول با اون دکمه پایین کیس هدفون رو ریست کردم. بعد یک هفته کامل درش رو بستم و کنار گذاشتمش. بعد از یک هفته خود به خود درست شد. برای این که دیگه براتون پیش نیاد قبل از قرار دادن گوشیها داخل کیس اول بلوتوث گوشی رو خاموش کنید بعد هم گوشی ها رو با نگه داشتن دکمه های روی هر گوشی خاموش کنید یا این که چند دقیقه صبر کنید تا خودش خاموش بشه بعد گوشی ها رو داخل کیس بذارید. خلاصه این که گوشی ها حتما خاموش باشه. ماچ به کله هاتون! خوش باشید!

    • Saeed گفته:

      دقیقا برا منم همینطوری شده امشب یهویی سمت چپ کار نمیکنه و سمت راست هم بعد از حتی ریست هم سمت راستی هم ضعیف شده اخه چرا خود به خود اینطوری میشه؟ کیس هم شارژش فوله

      • مهدی بلوریان گفته:

        سلام دوست عزیز

        گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری باعث میشه این اتفاق بیوفته، تنها روش در ابتدا چک کردن با یک دستگاه دیگه است و بعدش ریست کنید، اگر مشکل حل نشد با پشتیبانی تو واتساپ صحبت کنید، راهنمایی کنند تا انشالله حل بشه.

        ممنون از نظرتون

  29. عرفان گفته:

    سلام من گوش سمت چپش صدا نمیداد ریست کردم ولی الان تو قسمت بلوتوث نمیاد که بخام متصل شم باید چیکار کنم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      هر دو گوشی را داخل کیس شارژ قرار بدید تا فول شارژ بشه، دکمه کنار درگاه شارژ رو چندین بار بلافاصله بزنید و بعدش درب کیس رو ببندید بعد از 15 ثانیه درب کیس را باز کنید، میبینید که توی لیست بلوتوث میاد و مشکلی نداره.

      ممنون از نظرتون

  30. سجاد مشکی‌زاده گفته:

    سلام وقت بخیر
    من امور r100 گرفتم ولی صدای میکروفونش وقتی با کسی حرف میزنم انکار از ته چاه هست و خیلی بم داره و کلمات واضح نیستند میشه کمک کنید
    مشکل از ایرپاد هست؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      به ندرت پیش میاد محصولات انکر خرابی داشته باشن، اما برای تست لطفا با یک گوشی دیگه تست کنید اگر اوکی بود فقط کافیه تنظیمات گوشیتون رو ریست کنید اما نه با گارانتی صحبت کنید تا بررسی کنه براتون.

      ممنون از نظرتون

  31. حسین چ گفته:

    سلام من تازه r100گرفتم باهوشی راحت وصل میشم ولی برنامه ساندکور r100رو نمیشناسه چرا
    ممنون میشم پاسخ دهید

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      نرم افزاری که توسط انکر ارائه شده برای مدل R100 نیست و باهاش کانکت نمیشه، اگر شرکت تصمیم داشته باشه شاید در آینده بخواد نرم افزاری برای مدیریت هندزفری بلوتوثی طراحی کنه.

      ممنون از نظرتون

      • وحید گفته:

        سلام.انکر لایف نوتeخریدم.گوشی راست کانکت میشه ولی هیچ چیزی پخش نمیکنه.چطور ریست کنم.؟
        ایا با ریست درست میشه؟

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          وارد بخش تنظیمات > بلوتوث بشید و بعدش روی اسم بلوتوث ضربه بزنید تا تنظیمات مربوط بهش رو بیاره سپس تمامی دسترسی هارو بهش بدین اگر درست نشد، میتونین وارد بخش تنظیمات > تنظیمات اضافه > دسترسی > شنوایی بشید و تعادل صدا رو بررسی کنید.

          ممنون از نظرتون

  32. مهرشاد کنگرلو گفته:

    سلام خسته نباشید ببخید یکی از هندزفری سمت چپ خاموش شد و روشن نمیشه چکارش کنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا داخل کیس شارژ قرار بدید ببینید چراغ روی گوشی روشن میشه و عملیات شارژ رو انجام میده یا نه؟ اگر روشن نمیشد که با گارانتی صحبت میکنید و اگر روشن شد منتظر میشید تا شارژ کامل انجام بشه و اون یکی گوشی رو از کیس خارج نکنین و فقط همین رو خارج کنید و روی گوشیتون ببینید که اسم هندزفری رو‌ میاره یا نه.

      ممنون از نظرتون

  33. میلو گفته:

    سلام وقت بخیر الان گوشی چپ کار نمیکنه من طبق دستوراتی که گفتید انجام دادم حتی با یه گوشی دیگه وصل شدم ولی باز هم گوشی چپ کار نکرد به نظرتون چیکار میتونم بکنم که اکی شه ممنون میشم راهنمایی کنین

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      گاهی اوقات که فقط یک گوشی کار نمیکنه، باید تست کنید ببینید که اصلا روشن میشه یا نه، تمام دکمه هارو چک کنید که ببینید که صدایی ازش میاد یا نه، اگر اومد که تنها روش همون ریست هست اگر نه هم که باید با گارانتی صحبت کنید تا پاسخ دریافت کنید.

      ممنونم از نظرتون

  34. سیاوش گفته:

    سلام من تازه گرفتم صدای اطراف خیلی میاد توی صحبت چطور نویز کنسلینگ رو فعال کنم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      هندزفری انکر R100 از سیستم حذف نویز مختص به خودش استفاده میکنه که توانایی خاموش و روشن کردنش رو به کاربر نمیده اما خب مکالمه اش بد نیست و میتونین راحت ازش استفاده کنید حتی توی جاهای نسبتا شلوغ و مشکلی هم نداشته باشید باهاش.

  35. رضا گفته:

    سلام
    امروز گوشی سمت راست هندزفری دیگه کار نکرد و خاموش و روشن هم نمیشد ولی چپی میشد. بعد رفتم تو موبایل و کلا r100رو unpair کردم تا بعد ریست کنم کیس شارژ رو ولی بعد ازunpair کردن دیگه گوش سمت چپ هم که وصل بود دیگه وصل نشد و یک اعداد و حروفی تو بلوتوث موبایل بجای اسم هندزفری نشون داده میشد و کلا اسم r100 هم تو موبایل دیگه دیده نمیشد چند بار ریست کردم بازم فرقی نکرد
    و کلا سوال اولم این بود چرا گوشی سمت راست چرا کلا خاموش و روشن دیگه نمیشه و بعد اینکه بنظرتون مشکل هندزفریم چیه ؟
    خیلی ممنون ممتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکلی که فرمودید به علت جدا شدن بلوتوث دستگاه ها از همدیگه هستن که میتونین فقط و فقط با ریست مشکل رو حل کنین، اگر دستورالعمل ریست رو انجام میدین و درست نمیشه با یک دستگاه دیگه تست کنید اگر اونجا سالم بود، تنظیمات گوشی خودتون رو یکبار ریست کنید.

      ممنونم از نظرتون

      • رضا گفته:

        ممنون از راهنماییتون
        تو گوشی موبایل های دیگه هم اصلا r100 رو نمیاره که کانکت شم
        والبته یک از گوشی های هندزفری اصلا با نگه داشتن دگمش خاموش و روشن نمیشود و یک از گوشی های دیگه خاموش وروشن نمیشود
        چند بار ریست هم کردم
        ولی تغییری نکرد

        آیا راه حلی یا روش ریست بهتر و قوی تری وجود دارد؟
        خیلی ممنون ممنون

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          اجازه بدید شارژ گوشی ها و کیس شارژ کلا تموم شه و بعدش بزنید تا کامل شارژ بشه و بعدش مراحل ریست رو انجام بدید، اگر نشد با گارانتی صحبت کنید تا مشکلتون رو بررسی کنن و برطرف بشه.

          ممنونم از نظرتون

          • قادر نریمانی گفته:

            سلام وقت بخیر من تازه خریدم گوشیم اندروید میخوام شارژ کیس و گوشی هاشو بدونم چطوری ممکنه ممنون میشم از راهنمایتون

          • مهدی بلوریان گفته:

            سلام دوست عزیز

            یکسری از مدل های انکر همانند همین R100 به هیچ نرم‌افزاری متصل نمیشن یا بهتر بگم نرم افزار خاصی ندارن.
            از طریق همون بلوتوث میتونیم فقط مقدار شارژ گوشی هندزفری بلوتوث مستر رو متوجه بشید.

            ممنون از نظرتون

  36. دنی گفته:

    سلام ، ۱۱ روزه که یه آنکر آر ۱۰۰ دارم اما دیشب یهویی گوشی سمت چپش از کار افتاد گزاشتم کیس در اوردم درست شد ، اما بعدش باز قطع شد هرچقدر ریستارت زدم اصلا نمیشد و بلوتوثش همچنان متصل بود، حتی وقتی در کیسو میبستم اتصال هدفون وجود داشت اما وقتی گوشی سمت چپو در می آوردم ، و سر کیسو میبستم اتصال قطع میشد ، الان گوشی سمت چپ خاموشه و بزور اسم هدفون نمیاد تو قسمت سرچ بلوتوث

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      وقتی گوشی هارو داخل کیس شارژ قرار میدید اما اتصال با بلوتوث قطع نمیشه، نشون میده که باتری کیس شارژ تموم شده، لطفا اجازه بدید کیس شارژ تقریبا 2 ساعت داخل شارژ بشه و بعدش مراحل ریست رو انجام بدید و ببینید که مشکل حل شده یا نه.

      ممنونم از نظرتون

    • حمید گفته:

      سلام
      انکر ار صد دارم صدای نویز داره گوشی سمت چپ باید چیکارش کنم
      موقع پخش صدا ها میده

  37. محمد گفته:

    سلام خسته نباشید
    گوشی سمت راست از کار افتاد
    طبق گفته ها ریسیت کردم
    الان دیگه کلا وصل نمیشه به گوشی

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      اجازه بدید باتری هر دو گوشی تموم شه و بعدش مجددا داخل کیس شارژ قرار بدید تا شارژ بشه و بعدش چک کنید.

      ممنونم از نظرتون

  38. علیرضا گفته:

    سلام هندزفری من موقع پخش موزیک و فیلم دیدن خش خش مداوم داره که منو اذیت میکنه بعضیا متوجهش نمیشن ولی من کاملا احساس میکنم ریستم کردم درست نشد نمیدونم چکار کنم نمیدونم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام وفت بخیر

      با یک دستگاه دیگه تست کنید اگر درست نشد مراحل ریست رو انجام بدید؛ دقیقا مطابق همین آموزش.

      ممنونم از نظرتون

  39. جواد محمودی گفته:

    با سلام گوشی سمت چپ غیر فعال شده ریست هم کردم ولی درست نشد

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      با یک گوشی دیگه تست کنید ببینید عملکردش درست هست اگر درست بود که مشکل از گوشی شماست و بهتره تنظیمات گوشیتون رو ریست کنید اما اگر درست نشد، کانکتور و محل اتصال گوشی ها به کیس شارژ رو بررسی کنید تا مطئمن باشید مانعی وجود ندارد تا از شارژ کردن جلوگیری کند.

      ممنونم از نظرتون

      • Mg گفته:

        سلام وقتتون بخیر.
        هندزفری من امروز اول گوشی سمت راستش روشن نمیشد.
        بعد که ریست کردم کلا نه سمت چپی روشن شد نه سمت راستی
        بعد زدم به شارژ دو ساعت و بعد دوباره ریست کردم و دوباره وصل نشد. به گوشی های دیگه هم امتحان کردم وصل نشد
        گارانتی هم نداره ، چیکار باید بکنم؟

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          داخل واتساپ بهتون وویس دادم و کامل راهنمایی کردم، در ابتدا باید متوجه بشید که اصلا گوشی ها شارژ میشن یا نه؟ اگر درست شارژ میشدن که مشکلی نیست اما اگر عملکر شارژ ناموفق بود میتونین محل اتصال کانکتور هارو بررسی کنید که مانعی یا آشغالی جمع نشده باشه و بعدش گوشی هارو داخل گوشتون قرار بدید و دکمه هاشو بین 2-5-10 ثانیه نگه ندارید و گوش بدید که آیا صدایی میاد ازش یا نه؟ اگر صدا نیومد باید با گارانتی صحبت کنید یا برای اطمینان خاطر به یکی از جانبی فروش های شهرتون لطفا مراجعه کنید.

          ممنون از نظرتون

  40. Dani گفته:

    گوش سمت راست بعضی وقتا شارژ نمیشه..وقتی در میارم از کیس خودکار روشن نمیشه سمت راست

  41. مهسا گلی گفته:

    مشکل صدا دارم
    گوشی سمت راست با تاخیر صدارو پخش‌میکنه، تورو خدا کمکم کنید

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      دقیقا مطابق همین آموزش پیش برید عموما درست میشه اگر نشد وارد تنظیمات گوشی بشید بخش تنظیمات اضافی به بخش شنوایی یا Hearing برید و بالانس صدارو تغییر بدید.
      اگر نشد واتساپ پیام بدید، بررسی میکنیم.

      ممنونم از نظرتون

      • Aynaz گفته:

        سلام خسته نباشید
        ببخشید حداقل چند ساعت باید کیس هنزفری رو بزاریم توی شارژ تا کاملا شارژ بشه؟
        و اینکه چه طوری میتونیم بفهمیم کیس شارژ چقدر داره؟

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          طبق دفترچه راهنمای انکر R100 شما تا 2 الی 2.5 ساعت طول میکشه تا کیس شارژ فول بشه و همچنین از داخل گوشتون توی بلوتوث مقدار شارژ کیس رو نمایش میده.

          ممنوند از نظرتون

    • حسین موسوی گفته:

      سلام ممنون از توضیحات کامل، بسیار کاربردی و درست بود، یکی از گوشیها از کار افتاده بود و با این کار درست شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟