انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

اگر شما مخاطب این مطلب هستید، قطعا در حال انجام بررسی برای خرید هندزفری بلوتوث هستید، امروز میخواهیم بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان را برای شما با بررسی کوتاه معرفی کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

برای خرید یک هندزفری بلوتوث مناسب در ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید، یعنی بدانید چقدر میخواهید مبلغ برای ایرباد خود کنار بگذارید، در این مطلب میخواهیم گزینه های مناسب زیر 600 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم.

مرحله بعدی هدف خود از استفاده هندزفری بلوتوث است، بعضی از کاربران فقط برای موسیقی میخواهند و بعضی دیگر برای بازی و گیمینگ و بعضی دیگر برای استفاده روزمره مانند مکالمه و موسیقی میخواهند.

نگران نباشید، برای هر 3 حالت استفاده، کمی جلوتر ایرباد هایی را معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید تا پس از استفاده با مشکل رو به رو نشوید.

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

شرکت های زیادی وجود دارند که درحال تولید انواع کیفیت ها و مدل های هندزفری بلوتوث هستند، اما همانطور که میدانید مهمترین آنها شرکت های پرقدرتی مانند شیائومی و انکر میباشند.

هندزفری هایی که قرار است در رنج قیمتی زیر 600 هزار تومان معرفی شوند تمامی از زیر مجموعه های شیائومی هستند و دلیل معرفی آنها، کیفیت بالا، عملکرد خوب و مناسب و در نهایت رنج قیمتی خوب است.

انتخاب هندزفری بلوتوثی برای مکالمه

یکی از بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان که مناسب برای مکالمه است قطعا هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT7 است و دلیل انتخاب این گزینه برای مکالمه، داشتن قابلیت حذف نویز مکالمه به کمک هوش مصنوعی است.

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان
انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

اگر بخواهم بطور کلی این قابلیت را توضیح دهم، این ویژگی از الگوریتم DNN استفاده میکند یعنی صدای کسی که درحال مکالمه است را از صدا محیط تفکیک میکند که در نهایت صدای مکالمه کننده را بلندتر به طرف مقابل ارسال میکند.

این پروسه کمک میکند تا شما مکالمه خوب و قابل قبولی داشته باشید اما باید این را هم بگم که اگر صدای شما بم باشد، کمی صدا حالت رباتی میگیرد که باید بصورت حرفه ای بررسی کنید تا متوجه این موضوع باشید، اگر یک استفاده کننده معمولی هستید، متوجه این اتفاق نخواهید شد.

از دیگر ویژگی های این هندزفری بلوتوث هایلو GT7 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسخه بلوتوثی 5.2
  • سری سیلیکونی داخل گوشی
  • دارای حالت بازی یا گیمینگ
  • پشتیبانی از فرمت صوتی AAC
  • شارژدهی تا 20 ساعت ( با کیس شارژ )

برای مشاهده قیمت و معرفی این محصول بر روی هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT7 کلیک کنید.

انتخاب هندزفری بلوتوث برای موسیقی

وقتی شما میخواهید یک هندزفری بلوتوث برای موسیقی انتخاب کنید، باید درایور صوتی قدرتمند و اندازه بزرگ داشته باشد به همراه سری های داخل گوشی تا بتواند صدا را بطور کامل داخل گوشی شما هدایت کند.

با اشاره به موارد بالا، بدون شک میتوان به هایلو Haylou T15 فکر کرد که دارای سری سیلیکونی است و یک کیفیت صدای بسیار عالی را که میتواند از فرمت صوتی AAC پشتیبانی کند، به شما تحویل دهد.

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان
انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

از ویژگی های مهم این ایرباد شرکت خوش آوازه هایلو میتوان شارژدهی فوق العاده، کیفیت صدای عالی و مکالمه خوب اشاره کرد و یا به نحوی میتوان گفت که این هندزفری بلوتوث یکی از بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان است.

از دیگر ویژگی های هایلو T15 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسخه بلوتوث 5
  • استفاده تک گوشی
  • شارژدهی تا 60 ساعت با کیس شارژ
  • استفاده به عنوان یک پاوربانک کوچک
  • حذف نویز محیط DSP
  • پشتیبانی از فرمت صوتی AAC

برای مشاهده قیمت و معرفی این محصول بر روی هندزفری بلوتوث هایلو Haylou T15 کلیک کنید.

انتخاب هندزفری بلوتوث چند منظوره

اگر برای شما مکالمه، موسیقی و کیفیت ساخت مهم است، قطعا هندزفری بلوتوث QCY T13 میتواند یک گزینه خوب و قابل اطمینان باشد و دلیل آن رتبه فروش این ایرباد نسبت به دیگر رقیبان خود است.

از ویژگی های منحصر بفرد T13 میتوان به حذف نویز محیط یا همان ENC اشاره کرد که کمک میکند صدای اطراف کمتر داخل گوش شما شنیده شود و این ویژگی کمک میکند شما بتوانید تجربه یک مکالمه یا موسیقی خوبی را داشته باشید.

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان
انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

از دیگر قابلیت های این هندزفری بلوتوثی کیو سی وای میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوتوث نسخه 5.1
  • کیفیت صدای عالی
  • مکالمه خوب و قابل قبولی در این رنج قیمت
  • حالت Sleep Mode
  • شارژدهی تا 40 ساعت با کیس شارژ

 

برای مشاهده قیمت و معرفی این محصول بر روی هندزفری بلوتوث کیو سی وای QCY T13 کلیک کنید.

چاقوی سوئیسی هندزفری بلوتوثی ها

اگر از میان 3 هندزفری بلوتوثی بالا نتوانستید یک مورد را انتخاب کنید، پیشنهاد بی قید و شرط ما هندزفری بلوتوث QCY T13 ANC است؛ یک محصول تازه وارد به بازار که از پدرش قابلیت هایش را به ارث برده به همراه چندین ویژگی فوق العاده.

این مدل از فناوری حذف نویز ANC پشتیبانی میکند، یعنی اگر در فضاهای نسبتا پر سر و صدا باشید میتوانید صدای موسیقی یا مخاطب خود را به راحتی داخل گوشتان بشنوید، بدون اینکه مشکلی در آن باشد.

نسل قبلی یعنی T13 از یک فناوری قدیمی در مکالمه اش استفاده میکرد، اما همکنون هر گوشی دارای 2 میکروفون شده و از قابلیتی جدید و هوشمند برای حذف نویز مکالمه استفاده میکند، این یعنی صدای شما نیز بهتر به مخابط میرسد.

انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان
انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

برای مشاهده قیمت و معرفی این محصول بر روی هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC کلیک کنید.

بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۶۰۰ تومان

در مطلبی که آن را به شما دوستان ارائه کردیم، توانستیم 3 هندزفری بلوتوثی بسیار با ارزش اما قیمت نسبتا پایین را برای شما معرفی کنیم و امیدواریم که بتوانیم از این بین، بهترین را انتخاب و برای خود تهیه کرده و لذت شنیدن یک موسیقی را تجربه کنید.

2 دیدگاه برای “انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث زیر 600 هزار تومان

  1. یوسف نقی‌لو گفته:

    چنتا نکته هم من اضافه کنم
    داداش من T15 داره، کیفیت صداش خوبه انصافا، شارژدهی هم عالی که میدونید اما میکروفون مکالمه اصلا تعریفی نداره….. اگر جای ساکت و آروم باشید خوبه که به خاطر همین خواهرم یه دونه GT7 گرفت، میتونم بگم واقعا عالیه
    همه چی عالی
    میکروفون عالی
    صدای عالی
    شارژ هم عالی
    جنسشم خوبه انصافا

    خودمم که W1 دارم، اصن نیازی به گفتن ندارم

    خیلی ممنون که کامل توضیح دادید

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      میکروفون T15 نسبت به باقی رقباش یکم ضعیف تر عمل میکنه و طبق گفته شما بهتره توی فضای های بسته مثل خونه یا اداره استفاده بشه و همچنین GT7 هم عالیه و مکالمه اش هم به دلیل حذف نویز مکالمه با هوش مصنوعی خیلی جوبه

      ممنونم از نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟