راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند

راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند

از مهمترین کار ها بعد از خرید یک ساعت هوشمند، خرید گلس ساعت هوشمند است که کمک میکند شیشه ساعت هوشمند شما در مقابل خط و خش و همچنین آسیب های بزرگتر مانند شکستگی مقاوم باشد.

امروز میتوانید بر روی دست بسیاری از دوستانتان یک ساعت هوشمند را ببینید که درحال استفاده از آن هستند و به نحوی یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی ما شده که کمک میکند از وضعیت سلامتی بدن خود مانند ضربان قلب یا مقدار اکسیژن خون مطلع باشید.

اما چون جنس صفحه نمایش عموما از شیشه است ممکن از در مقابل ضربات یا خط و خش مقاومت کافی نداشته باشد و با اولین برخورد با جایی دچار شکستگی یا ایجاد خط و خش شود که این آسیب باعث کم شدن زیبایی آن ساعت شماست.

امروز میخواهیم در این راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند برای شما بطور کامل معرفی کنیم که بهترین روش خرید محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند چیست و چگونه میتوانید بهترین انتخاب را در میان بسیاری از انواع مختلف را داشته باشید.

خرید گلس ساعت هوشمند

همانطور که در بالا گفته شد، بعد از خرید اسمارت واچ، بهتر است به فکر خرید و چسباندن یک گلس بر روی آن باشید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید و خیالتان بابت اتفاقاتی که ممکن است برای ساعت هوشمند شما اتفاق بیوفتد، راحت باشد.

راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند
راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند

اما قبل از تهیه محافظ صفحه باید به چند نکته بسیار مهم دقت کنید تا بتوانید بهترین گزینه و همچنین یک محافظ با بیشترین ایستادگی را بگیرید که عوامل مهم در انتخاب یک گلس عبارتند از:

  • کیفیت ساخت
  • جنس گلس
  • چسب استفاده شده
  • لایه گوشتی

کیفیت ساخت گلس باید بالا باشد؟

بله باید بالا باشد، این کیفیت ساخت است که تعیین میکند گلس میتواند در مقابل ضربات و آسیب های احتمالی چقدر مقاوم باشد و ضربه گیری خوبی دارد یا خیر، بطور دقیق منظور ما این است که میتواند از ورود ضربه به شیشه ساعت هوشمند جلوگیری کند یا خیر.

معمولا اکثر گلس های ساعت هوشمند شیائومی، سامسونگ یا غیره از جنس پلیمری یا همان اصطلاحا سرامیکی است که انعطاف پذیری خوبی در مقابل خط و خش و همچنین تا حدود بالایی در  برابر ضربات دارند.

چسب گلس باید چگونه باشد؟

بسیاری از گلس های ساعت هوشمند در بازار وجود دارد که چسب خوبی ندارد و پس از چسباندن دچار مه شدگی یا ایجاد حباب میشوند اما در این گلس ها مشکلاتی که گفته شد را ندارید.

محافظ صفحه هایی که در این راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند معرفی میشوند دارای چسب بسیار قوی به همراه یک لایه گوشتی در پشت چسب هستند تا در مقابل ضربات آرام تا متوسط ضربه گیری و انعطاف خوبی از خود نشان دهند.

گلس ساعت هوشمند شیائومی

امروزه ساعت های هوشمند از برند های متفاوتی در بازار وجود دارد اما بهترین و بالاترین کیفیت را همانطور که میدانید شرکت شیائومی با قیمتی بسیار عالی از آن خود کرده و میتواند بهترین هارا تولید کند.

helping to buy a smart watch screen protector 1 1
راهنمای خرید گلس ساعت هوشمند

از زیر مجموعه های شیائومی میتوان به هایلو و امیزفیت اشاره کرد که بیشترین فروش را در بازار ایران دارند و همچنین برای تمامی مدل های این 2 برند محافظ صفحه وجود دارد که میتوانید با کلیک بر روی لینک پایین آنها را مشاهده کنید.

اینجا > گلس ساعت هوشمند

محافظ صفحه ساعت هوشمند شیائومی

شاید در وبسایت ها نام گلس یا محافظ صفحه را شنیده باشید، این دو نام یک محصول هستند و هر دو آنها وظیفه محافظت از شیشه صفحه نمایش ساعت هوشمند شما را دارند.

محافظ صفحه ساعت هوشمند شیائومی کمک میکند صفحه نمایش ساعت شما در مقابل خط و خش و همچنین ضربات آرام تا متوسط بدون مشکل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟