آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15

از پرفروش ترین هندزفری بلوتوثی های چند وقت اخیر بدون شک هایلو T15 بوده که امروز میخواهیم آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15 را بطور کاملا قدم به قدم بررسی کنیم و آموزش دهیم که چگونه هندزفری بلوتوث را به گوشی متصل کنیم و یا ریست کنیم. با ما همراه باشید.

تمامی هندزفری بلوتوثی ها دارای یک نرم افزار هستند که بر اساس آن کار میکنند، تمامی کارکرد و عملکرد آنها بر اساس برنامه از پیش تعیین شده این هندزفری بلوتوثی ها هستند که کار را برای شما بسیار راحت و بدون درد سر میکنند.

اگر برای بار اولتان باشد که میخواهید Haylou T15 را به گوشی خودتان متصل کنید و یا یک مشکل برای آن پیش آمده و میخواهید آن را برطرف کنید، مطلب آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15 را تا انتها مطالعه کنید و مشکل خود را حل کنید.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15

بدون شک هندزفری بلوتوثی هایلو تی 15 به دلیل امکانات فوق العاده ای که دارد مانند کیفیت صدای خوب، فناوری حذف نویز مکالمه و همچنین استفاده به عنوان پاوربانک از کیس شارژ این هندزفری بلوتوثی، گزینه محبوب و مورد توجه بسیاری از کاربران است.

اگر هندزفری بلوتوث Haylou T15 را خریداری کرده اید و میخواهید آن را به گوشی خود متصل کنید اما روش این کار را نمیدانید، به راحتی میتوانید مراحل زیر را مطالعه کنید و بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان هندزفری بلوتوثی را به گوشی یا هر دستگاه بلوتوثی دیگه متصل کنید.

آموزش اتصال هندزفری بلوتوث هایلو T15 به گوشی

برای اتصال ایرباد تی 15 به گوشی خود در ابتدا لیبل های محل شارژ هندزفری بلوتوثی را از روی گوشی ها جدا کنید و سپس داخل کیس شارژ قرار دهید تا شروع به شارژ شدن کنند و مطمئن شوید که حداقل نیم ساعت داخل شارژ بوده و هم کیس شارژ و هم گوشی ها شارژ کافی داشته باشند.

قدم اول: گوشی های هندزفری بلوتوثی را از کیس شارژ کنید و میبینید که چراغ پشت گوشی ها در حال چشمک زدن است. ( اگر اینطور نشد باید بصورت دستی گوشی ها را روشن کنید، با نگهداشتن 1 ثانیه محل لمسی، گوشی ها روشن میشوند)

قدم دوم: وارد بخش تنظیمات بلوتوث گوشی خود شوید و سپس آن را فعال کنید، پس از این لیستی از دستگاه های بلوتوثی را که در کنار شما فعال هستند را نمایش میدهد؛ به دنیال نام “Haylou T15” بگردید.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15

قدم سوم: پس از پیدا کردن نام هندزفری بلوتوث، بر روی آن بزنید، از شما اجازه دسترسی میخواهد، تمامی آنهارا تایید کنید و پس از چند ثانیه، هایلو T15 به گوشی شما متصل شده، کار تمام است.

مراحل اتصال هندزفری بلوتوث هایلو T15 به همین سادگی و روانی بود که در مطلب آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15 خواندید و مشاهده کردید، اگر مشکلی در مراحل انجام کار مشاهده کردید، میتوانید بر روی گزینه مشکلی دارید، کلیک کنید ضربه بزنید تا در واتساپ صحبت کنیم.

آموزش ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou T15

یکی از بخش های این آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15 مربوط میشود به حل مشکلات نرم افزاری این ایرباد پرطرفدار که شما با آن مواجه هستید، مشکلاتی که در نگاه اول احساس میکنید باید به تعمیرکار نشان دهید اما با یک ریست بسیار ساده قابل است.

از مشکلاتی که بیشتر برای هندزفری بلوتوثی هایلو T15 به وجود می آید، به نکات زیر میتوان اشاره کرد:

  • قطع شدن صدای یکی از گوشی ها
  • شارژ نشدن مرتب و مناسب
  • عدم اتصال یکی از گوشی ها به بلوتوث
  • نمایش  2 نام در لیست بلوتوث
  • و…

تمامی این مشکلاتی که مشاهده کردید با روشی که در این پایین آموزش خواهیم داد، به راحتی و بدون مشکل قابل حل است و دیگر نیاز به مراجعه به تعمیرکار یا کار های دیگر ندارد و میبایست مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید.

قدم اول: مطمئن شوید هر دو گوشی دارای شارژ کافی هستند، برای اطمینان بهتر است اجازه دهید تقریبا 1 ساعت هم گوشی ها و هم کیس شارژ درحال شارژ باشند.

قدم دوم: هر دو گوشی هندزفری بلوتوثی را از داخل کیس شارژ خارج کنید و آنها را بصورت دستی خاموش کنید. ( برای خاموش کردن، پنل لسمی پشت گوشی هارا 5 ثانیه نگهدارید تا بصورت دستی بعد از چشمک زدن ال ای دی قرمز بمدت 2 ثانیه خاموش شوند)

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15

قدم سوم: وقتی هر دو گوشی خاموش شدند، پنل لمسی پشتی را به مدت 15 ثانیه نگهدارید؛ بعد از 15 ثانیه LED قرمز و سفید 2 سری و در هر سری 3 بار چشمک میزنند.

قدم چهارم: بعد از انجام مراحل بالا، نام “Haylou T15” را از لیست بلوتوث خود حذف کنید و سپس گوشی هارا وارد کیس شارژ کنید و منتظر بمانید به حالت در حال شارژ بروند. کار تمام است، هندزفری بلوتوث هایلو T15 شما ریست شد و از ابتدا آن هارا به گوشی خود متصل کنید.

مراحل ریست را دقیقا طبق راهنمایی بالا انجام دهید، میبینید که بعد از اتصال مجدد، عملکرد ایرباد Haylou T15 شما به حالت تنظیمات کارخانه بازگشته و مشکلات آن حل شده و میتوانید بدون مشکل از آن استفاده کنید؛ البته اگر مشکل هنوز حل نشده، میتوانید با کلیک بر روی گزینه مشکلی دارید؟ کلیک کنید با ما در واتساپ در میان بگذارید.

نکته بسیار مهم:

در فصل تابستان به دلیل گرما و حرارت بالا، ترشحات گوش زیاد میشود و محل خروجی صدا از اسپیکر را که داخل سری سیلیکونی است را میپوشاند، با یک خلال دندان تمیز یا مسواک زبر بدون هیچ گونه الکل یا مواد پاک کننده ای آنجا را پاک کنید تا مشکلات حل شود.

63 دیدگاه برای “آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو T15

  1. وحید گفته:

    سلام گوشی ها بهم وصل میشن ولی وقتی اهنگ گوش میدم فقط یکیش میخونه اونیکی فقط صدای بوق وصل شدن و اینا رو میده ریسیت هم کردم حل نشد مشکلش چیکارش کنم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا با یک گوشی موبایل دیگه به ایرپادتون متصل بشید و بررسی کنین که این مشکل هنوز وجود داره یا نه اگر مشکل حل شده بود احتمالا مربوط به نسخه بلوتوث گوشی شماست که باید منتظر اپدیت باشید براش اما اگر مشکل حل نشد با گارانتی صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

  2. رعنا گفته:

    سلام هندزفری من از میکروفنش استفاده نمیشه وقتی وصل میشم از میکروفن خود گوشی استفاده میکنه دلیلش چیه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      هایلو تی 15 کلا توی میکروفون کمی ضعیف هستش اما وارد تنظیمات > بلوتوث و سپس روی نام دستگاهتون ضربه بزنه و میبینید که 3 تا بخش رو باید کاملا فعال نشون بده، رسانه، مکالمه و مخاطبین، همه اینارو فعال کنین و سپس اگر مشکل حل نشد با یک گوشی موبایل دیگه تستش کنین.

      ممنون از نظرتون

  3. Er00 گفته:

    سلام من این هدفونو بعد از امتحان کردن هایلو t15 دوستم انتخاب کردم بخاطر صدای خیلی واضح و بلندش و بیس عالیش اما وقتی خودم سفارش دادم و این مدلو خریدم صداش مثل صدای هدفون دوستم بلند نیست و وقتی سطح صدا بین 90 تا 100 درصد باشه صداش خوب میشه و در سطوح پایین تر خیلی ضعیفه اگه راهنماییم کنید که چطور صداشو درست کنم ممنون میشم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      صدای خروجی T15 انصافا کیفیت خوبی داره اما گای اوقات به خاطر یکسری تنظیمات که خودتان یا یکسری نرم افزار ها اجرا میکنن، صدای خروجی ضعیف میشه یا دچار مشکل میشه، برای حل این مشکل ابتدا با یک گوشی موبایل دیگه بهش وصل بشید و کیفیت صدارو اونجا تست کنید اگر اونجا بهتر بود فقط کافیه تنظیمات گوشی موبایل خودتون رو ریست کنید اما اگر اونجا هم مشکل داشت یکبار ریست کنید اگر حل نشد با گارانتی یا تعیمرکار معتبر صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

  4. صدرا گفته:

    سلام ببخشید یه سوال داشتم یکی از کانکتور های گوشی چپ هندزفری سیاه شد
    آیا ممکن دلیل شارژ نشدن گوشی چپ باشه و اینکه امکان تعویض هست؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      بله امکان داره، اون بخش طلایی رنگ رسانا هست که باعث میشه گوشی شما شارژ بشه، با یک تعمیرکار گوشی صحبت کنید ببینید چی میگه، اونا شاید بتونن یک راهکار ارائه بدن.

      ممنون از نظرتون

  5. صدرا گفته:

    سلام ببخشید من یه مشکلی دارم
    هندزفری وقتی داخل کیس قرار میگیره تا وقتی که روشنه شارژ میشه ولی حدودا بعد از ۲۰ دقیقه گوشی های هندزفری خاموش میشه و دیگه شارژ نمیشه دلیلش چیه؟؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      زمانی که شارژ گوشی هاتون تکیمل بشه، فرآیند شارژ شدن متوقف میشه و دیگه شارژ نمیکنه، اگر این اتفاق زمانی میوفته که گوشی ها کامل شارژ نشدن، با تعمیرکار یا گارانتی صحبت کنید تا راهنماییتون کنن.

      ممنون از نظرتون

  6. امید گفته:

    سلام وقت بخیر
    میخواسم بدونم اگه سمت راست از یه کیس باشه وسمت چپ از یه کیس دیگه بعد ریست کردم مچ میشه با هم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      طبق آموزشی که داخل برگه راهنمای داخل سایت وجود داره، بله این اتفاق باید بیوفته اما من خودم تاحالا تست نکردم روی این مدل.

      ممنون از نظرتون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل هرزگاهی برای دوستان اتفاق میوفته که این مطالب نوشته شده تا به گارانتی برای این مشکلات ساده مراجعه نکنید.

      ممنون از نظرتون

  7. علی گفته:

    سلام من هایلو تی ۱۵ دارم ولی دستور لمسی که آهنگ بعدی رو بیاره رو میزنم ، نمیره آهنگ بعدی. مشکلش چیه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      گاهی اوقات نسخه های اندروید ویا سیستم عامل گوشی ها باهم متفاوت هستن و نسخه های قدیمی تر یکسری از قابلیت هارو پشتیبانی نمیکنن ( گاهی اوقات این مشکل رابط کاربری هست )، با یک گوشی دیگه که اصلا از مدل شما نباشه چک کنید و ببینید که اوکی میشه یا نه.

      ممنون از نظرتون

  8. صدیقه گفته:

    سلام من گوشی هارو گاهی اوقات یک روز کامل داخل کیس میذارم ولی وقتی در میارم میبینم شارژ نداره مجددا میذارم تا شارژ بشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل برای کیس شارژ این هندزفری بلوتوث تقریبا عادیه، میتونین با یک مسواک نرم و مقدار خیلی خیلی کمی الکل محل کانکتور های گوشی های هندزفری بلوتوثی و کانکتور کیس شارژ رو تمیز کنید تا این اتفاق دیگه نیوفته.

      ممنون از نظرتون

      • سمی گفته:

        سلام د من چند بار ریست کردم ایرپاد رو و دوتا مشکل دارم نزدیک دوسالی هست دارم این ایرپادو شارژ زود خالی میکنه هندزفری به صورت تکی یک دقیقه دو دقیقه از صد میاد رو هفتاد دوم اینکه داخل کیس ک میزارم صد درصد که میشه چراغ به رنگ سفید در نمیاد قرمزه ولی صدردصد جفت ایرپاد ها پر شدن گوشیا نشون میدن درصد شارژو تو حالت عادی ک‌خاموش روشنش میکنم رنگ سفید کار میکنه ولی شارژ صدرصد سفید نمیشه یعنی حتما باید به گوشی وصل کنم تا ببینم صد شده یا نه اصلا صد هم شد زود خالی میکنه😂 ریست کردما ممنون میشم کمکم کنید

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          این مشکل معمولا بین هندزفری بلوتوثی هایلو T15 بوجود میاد، مشکل نمایش مقدار شارژ و یا مشکل شارژ هست، کار خاصی نمیتونین انجام بدین و فعلا میتونین باهاش بسازید.

          ممنون از نظرتون

  9. علی گفته:

    سلام مشکل من اینه که به گوشی خودم قبلاً وصل میشد الان اصلا اسمش توی بلوتوث گوشیم نیست ولی به گوشی های دیگه وصل میشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      امکان داره بطور اشتباهی اسم بلوتوث رو بلاک کرده باشید، میتونین وارد تنظیمات بشید > بلوتوث > به دنبال بلاک لیست یا همچین نامی بگردید و بعدش واردش بشید و به دنبال نام Haylou T15 بگردید و از ااونجا حذفش کنید.

      ممنون از نظرتون

  10. ابوالفضل درفشان گفته:

    سلام
    من همون کاری ک گفتین برای ریست رو انجام دادم اما باز هم یکی از گوشی ها وصل نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      توی این شرایط بهتره از هر دو گوشی استفاده کنید تا باتری گوشی ها و کیس شارز تموم شه و بعدش اجازه بدید تا 72 ساعت بگذره و بعدش فول شارژ کنید و ریست رو انجام بدید، معمولا اینطوری حل میشه.

      ممنون از نظرتون

  11. Fa گفته:

    سلام وقت بخیر
    من تازه های لوتی 15 خریدم و یکیش قطع و اون یکی درسته مشکلش از کجاست!؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا باید لیبل هایی که روی کانکتور شارژ هستن رو جدا کنید و بعدش داخل کیس شارژ قرار بدید تا ببینید که هر دو گوشی شارژ میشه یا نه ، اگر نشد به گارانتی صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

    • علی گفته:

      باید خاموش کنی هردو باهم همزمان وصل کنی منم اینطور شد بردم بهم گفت

  12. مرادی گفته:

    ببخشید هدفون t15 من به با همه توان گوشی سازگاری داره و میشهدبه تماس ها ماسخ داد اما با شیائومی 12 پرو امکان پاسخ آمدن به تماس نیس و فقط رد تماس کار میکنه؟!

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      امکانش هست با ورژن بلوتوث و دستورات مشکلی داشته باشه، من تا به حال همچین مشکلی رو ندیدم اما اگر از دوستان کسی شیائومی 12 پرو داره با گوشی ایشون یکبار تست کنید، اگر اوکی بود توی اون گوشی، فقط کافیه تنظیمات گوشیتون رو یکبار ریست کنید.

      ممنون از نظرتون

  13. علی گفته:

    سلام خسته نباشید من ایرپاد هایلو t15 به مدت دوماه خریداری کردم و تا الان میتونم بگم 5بار استفاده کردم و مشکلی که هست گوش راست صداش نسبت به اون یکی خیلی کمتر هست یعنی خیلی احساس میشه الان مراحلی که شما گفتین رو من به خوبی چند بار انجام دادم و درست نشده ممنون میشم اگه پاسخ گو باشد.

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      برای حل این مشکل ابتدا خروجی صدا گوشی های هندزفری بلوتوثی یعنی جایی که داخل سری سیلیکونی هست رو تمیز کنید اگر مشکل حل نشد وارد تنظیمات > بخش تنظیمات اضافه > شنوایی بشید و از اونجا تعادل صدارو خودتون تنظیم کنید روی وسط تا هر دو گوشی بتونه صدای متوسطی رو پخش کنه و مجددا تست کنید اگر با همه این ها و ریست کردن مشکلتون حل نشد، با گارانتی یا تعمیرکار جانبی صحبت کنید و مشکل رو در میون بذارید.

      ممنونم از نظرتون

    • ناشناس گفته:

      دوستانی که این مشکل رو دارن اون گوشی که صداش کمتره رو محافظ داخلیش رو با یک سوزن یا دستمال با احتیاط بردارن تا چسبش باز بشه و بعد بذارن سر جاش تا گرد و خاک نره توش و صداش درست میشه

  14. سجادی گفته:

    سلام
    یک ماهه ایرباد گرفتم اول شارژ یکیش تموم شد و خاموش شد بعد اون دیگه نتونستم روشنش کنم و حالا ام همین اتفاق برای اون یکی گوشی افتاده مشکل چیه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا مطمئن باشید که لیبل شارژ رو از روی کانکتور ها جدا کرده باشید تا مانعی نباشه برای جلوگیری از شارژ گوشی ها توسط کیس شارژ و بعدش ببینید که در هنگام شارژ چراغ روی گوشی ها روشن میشه یا خیز؟ اگر نشد باید با گارانتی صحبت کنید تا باقی مراحل رو بهتون بگن

      ممنونم از نظرتون

  15. مهدی گفته:

    سلام خسته نباشید موقع بازی پابجی میکروفون رو که باز میکنم صدای هندزفری قطع میشه و میره روی گوشی صدا امیدوارم راهنمایی کنید ممنون

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتد ابید تنظیمات بازی رو چک کنید که شاید تنظیماتی داره که موقع فعال کردن میکروفون، باعث قطع شده صدا میشه و همینطور تمامی دسترسی هارو توی بلوتوث بهش بدین تا اگر موقع بازی درخواست دسترسی داشت، بتونه به راحتی صدای بازی رو فعال کنه؛ اما باید بدونید که میکروفون گوشی های هندزفری بلوتوثی، فقط برای مکالمه تماسی هست و جاهای دیگه کار نمیکنه.

      ممنونم از نظرتون

  16. sedigheh گفته:

    سلام من ایرپاد هایلو تی ۱۵ دارم باهاش کار میکنم میذارم تو کیس دوباره برمیدارم میبینم متصل نمیشه چرااا
    و اینکه طول روز بعد استفاده نباید سر جاشون بذاریم ؟

  17. رشیدی گفته:

    سلام من این هنزفری رو تازه خریدم و کیس شارژ کامل داره هنزفری ها چندساعت داخل کیس بود یکی کامل شارژ شده یکی اصلا شارژ نشده و وقتی خواستم اهنگ گوش بدم خاموش شد مشکل از چیه؟ و اینکه قبلش موقع اهنگ گوش دادن بعد نیم ساعت اهنگ از هردوتا گوشی قطع و وصل میشد هعی با اینکه شارژ داشت هنزفری

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در مرحله اول دقت کنید که برچسب یا لیبل روی گوشی ها که وقتی داخل کیس میذارید تا شارژ بشه رو حتما از قبل جدا کرده باشید و همچنین مطمئن باشید که هر دو گوشی هارو وقتی داخل کیس قرار میدهید مانعی جهت برقراری ارتباط بین گوشی ها و کیس وجود نداشته باشه.
      بعد از بررسی مراحل بالا، با یک گوشی دیگه ام تست کنید ببینید مشکل حل شده یا نه؟

      ممنونم از نظرتون

  18. فاطمه گفته:

    سلام شارژر غیر فست 5ولت 2امپر برای این نوع هنزفری مناسبه؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      بله، برای تمامی هندزفری بلوتوثی ها این مورد توسط شرکت اصلی توصیه شده، هایلو T15 هم بهتره با همین شارژر 5 واتی شارژ بشه

      ممنونم از نظرتون

  19. هادی گفته:

    سلام
    خداقوت
    تازه دیدم سایتتونو
    بسیار عالی👏👏
    ایرپاد t15با کلگی که موبایل رو شارژ می کنن شارژ می شه؟
    امروز خریدم، فروشنده می گفت با لب تاپ یا شارژ فندکی باید شارژ کنی.
    ممنون که پاسخ می دین✋🌺

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      برای شارژ هندزفری بلوتوثی، طبق توصیه خود شرکت و بر اساس دفترچه راهنماش، بهتره از کلگی 5 واتی یعنی 5 ولت 1 آمپر استفاده کنید تا عمر دستگاه بیشتر بشه و مشکلی براش پیش نیاد.

      ممنونم از نظرتون

    • جواد گفته:

      سلام ووقت بخیر.سوکت شارژارپادt15من ایرادپیداکرده وتامحکم فشارندی ونگه نداری شارژنمیکنه کجامیتونم براتعمیرببرم.تومنطقه صادقیه تهران هستم.لطفاراهنمایی کنیدممنونم

      • مهدی بلوریان گفته:

        سلام دوست عزیز

        این مشکل رو میتونین در ابتدا با تمیز کردن محل کانکتور ها شروع کنین، روی مسواک یا یک پارچه ضخیم چند قطره الکل بریزید و بعدش شروع کنید کانکتور هارو با احتیاط تمیز کنید و مجددا عملیات شارژ رو انجام بدید و ببینید که درست میشه یا نه.
        من متاسفانه توی صادقیه کسی رو نمیشناسم که بهتون معرفی کنم.

        ممنونم از نظرتون

  20. امیر گفته:

    سلام خسته نباشید این ایرپاد مثل بعضی دیگه از ایرپاد ها برنامه ندارن تا بشه نصب کرد و تنظیم کنیم ایرپادو

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام وقت بخیر

      هندزفری های هایلو T15 هیچگونه نرم افزار مدیریت ندارند و شما فقط میتونید از طریق بلوتوث به اون ها متصل بشید.

  21. Eli گفته:

    سلام وقت بخیر .منم از هایلو t15 استفاده میکنم ولی متاسفانه چند وقتیه گوشی سمت راست ضعیف شده و نسبت به اوایل که خریداری کردم صداش ضعیف تر شده و تمام راه حل هایی که کا شما فرمودین انجام دادم ولی هیچ تغییری نکرد متاسفانه.هایلو اپلیکیشن خاصی نداره برای تنظیماتش?

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      اگر تمامی مراحل را انجام دادید و هنوز درست نشده، 2 روش دیگر وجود دارد، شماره یک: بخش خروجی صدا را که یک بالشتک سیلیکونی فراگرفته را از روی گوشی ها خارج کنید و محل خروج صدارا با یک خلال دندان یا یک مسواک زبر تمیز کنید، گاهی اوقات ترشحات گوشی مانع از خروج صدا میشوند.
      شماره دو: به بخش تنظیمات (Setting) > تنظیمات اضافه (Additional Settings ) > شنوایی (Hearing ) وارد شوید و بررسی کنید که مقدار تعادل صدا (Load Balance ) بر روی وسط باشد، گاهی اوقات تسوط نرم افزار های جانبی این تعادل تغییر میکند.

  22. فائقه گفته:

    سلام گوشب منم از هنذفری بلوتوث haylout15 استفاده میکنممتاسفانه مدتی هیت که حین مکالمه صدای من نمیره فقط صدای طرف مقابل میشنوم نمیدونم مشکلش از چی هست

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      کلا همین مدل هایلو T15 مشکل میکروفون ضعیف دارن اما برای بررسی بیشتر یکبار ریست که اگر مشکل حل نشد میتونین با یک مسواک نسبتا زبر محل میکروفون هارو بدون الکل و آب برس بکشید و تمیر کنید.

      • سمیه زکریایی گفته:

        سلام هندزفری من ارتباط رو برقرار نمیکنه و فقط رد تماس میزنه. چکار کنم؟ موسیقی پخش میکنه اما تماس برقرار نمیشه. لمس میکنم که تماس رو برقرار کنم رد تماس میزنه

        • مهدی بلوریان گفته:

          سلام دوست عزیز

          برای پاسخ دادن به تماس یا قطع مکالمه فقط کافیست در زمان ورود یک تماس یک لمس کوتاه داشته باشید، علت ریجکت یا قطع مکالمه نگه داشتن طولانی محل لمسی هست. فقط یک لمس کوتاه کافیست.

  23. Aa گفته:

    سلام، زمان مکالمه تمام صدای اطراف محیط برای طرف مقابل ارسال میشه. در صورتیکه نویز کنسلینگ از قابلیتهای این هندزفری. ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      حذف نویزی که هایلو T15 داره از نوع DSP یا همون نرم افزاری هست که یک مقداری توی جاهای شلوغ و پرسرصدا ضعیف عمل میکنه به همراه اینکه میکروفون این محصول هم کمی ضعیفه.

      ممنونم از نظرتون

  24. امیر گفته:

    سلام صدای هندزفری هایلو t15 من زیاده حتی در اولین رده صدا راهی هست بتونم صداش رو کاهش بدم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      معمولا مشکلا به خاطر کم بودن صدا هست اما برای هندزفری بلوتوثی شما، احتمال دارد پرده خروجی صدا پاره شده باشد یا در بخش تنظیمات موسیقی، رتبه صدا را خودتان یا نرم افزاری بطور خودکار افزایش داده و باعث این مشکل شده.
      اگر مشکل مورد اول بود، با چسباندن یک پارچه بسیار نازک میتوانید تا جدی جلوی این صدای بیش از حد را بگیرید
      اگر مشکل مورد دوم بود، میتوانید با مراجعه به بخش تظنیمات > تنظیمات اضافی > شنوایی (Hearing ) > بالانس صدا و رتبه صدارا میتوانید تنظیم کنید.

      ممنونم از نظرتون

  25. حسین ثبوتی گفته:

    خیلی مطلب خوب و کاربردی بود
    من صدای میکروفونم ضعیف شده تازگی، فکر کردم با ریست حل میشه اما نشد
    از فروشنده پرسیدم گفت این مدل اینطوریه و مکالمه اش یکم ضعیفه که دیدم شما توی فروشگاهتون به این نکته اشاره کردید اما متاسقانه دیر باهاتون آشنا شدم

    • کوشاجانبی گفته:

      سلام دوست عزیز

      خواهش میکنم، سلامت باشید، متاسفانه یکی از کمبود های Haylou T15 همین کم بودن صدای مکالمه است که گاهی اوقات اذیت میکنه.

      ممنونم از نظرتون

    • رز گفته:

      سلام وقت بخیر
      یکی از گوشی ها خاموش شده و روشن نمیشه چراغش هم وقتی توی دستگاهه خاموشه نه قرمزه نه سفید مشکلش چیه؟

      • مهدی بلوریان گفته:

        سلام دوست عزیز

        اگر برای بار اول است، لطفا مطمئن شوید لیبل هایی که بر روی گوشی هندزفری بلوتوثی قرار دارد را برداشته باشید و همچنین از شارژر داشتن کیس شارژ نیز مطمئن باشید، اگر مشکل نشد، لطفا در واتساپ پیام ارسال کنید.

        ممنونم از نظرتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟