آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

اگر برای بار اول است که میخواهید از ایرباد GT5 هایلو استفاده کنید بهتر از آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5 را بطور کامل مطالعه کنید تا مشکلات احتمالی که ممکن است برای هندزفری بلوتوثی شما پیش بیاید را بدانید و رفع کنید.

شرکت هایلو که یکی از زیر مجموعه های برند شیائومی است، چند سالی است گجت های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی تولید میکند که بسیار هم موفق و کاربلد عمل کرده و یکی از هندزفری بلوتوثی های کاربردی این شرکت هایلو GT5 است و طراحی لوبیایی شکل داخل گوش دارد.

در ابتدا برای استفاده اولین بار بهتر است دقیقا طبق آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5 پیش روید تا مشکلی برای هندزفری بلوتوثی پیش نیاید و همچنین اگر هندزفری بلوتثوی شما مشکلی دارد، میتوانید با این اموزش به راحتی آن را ریست و به تنظیمات کارخانه بازگردید.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

هایلو مدل GT5 مانند تمامی هندزفری بلوتوثی های بازار، دارای یک نرم افزار داخلی برای ارتباط راحت و ساده با گوشی یا دستگاه بلوتوثی مانند تبلت است. اگر به تازگی این ایرباد هایلو جی تی 5 را خریداری کرده اید، چند قدم بسیار ساده دارید تا بتوانید به گوشی خود متصل کنید.

یکی از مهمترین نکات قبل از اتصال هندزفری بلوتوثی به گوشی فول شارژ بودن یا کامل شدن شارژ هندزفری بلوتوثی است که برای اینکار باید هندزفری بلوتوثی را به مدت تقریبا 2 ساعت به شارژ بزنید تا هم کیس شارژ و هم گوشی های هندزفری بلوتوثی شارژ شوند.

آموزش اتصال هندزفری بلوتوث هایلو GT5 به گوشی

برای اتصال هندزفری بلوتوثی خود به گوشی مراحل زیر را انجام دهید تا بسادگی به گوشی متصل شود:

قدم اول: لیبل یا همان برچسب های موجود برای جلوگیری از شارژ شدن را از روی پایه های فلزی جدا کنید و اجازه دهید حداقل یک ساعت کیس شارژ به همراه گوشی ها شارژ شوند.

قدم دوم: گوشی هارا از داخل کیس خارج کنید که باید در این حالت بصورت اتوماتیک گوشی ها روشن شوند. ( اگر نشد مشکلی نیست، با فشردن و نگهداشتن بخش لمسی گوشی ها بمدت 1.5 ثانیه،گوشی ها روشن میشوند)

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

قدم سوم: وارد تنظیمات و بخش بلوتوث گوشی خود شوید، به دنبال نام “Haylou GT5” بگردید و بعد از پیدا کردن آن، بر روی آن ضربه بزنید.

قدم چهار: از شما چندین اجازه دسترسی میخواهد، همه انهارا تایید کنید و پس از چند ثانیه، هندزفری بلوتوثی هایلو GT5 به گوشی متصل شده.

مراحل اتصال هایلو جی تی 5 به گوشی اتمام رسید و از الان میتوانید بدون مشکل گوشی هارا بر روی گوشی خود قرار دهید و از صدای موسیقی یا مکالمه آن استفاده کنید و لذت ببرید.

آموزش ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

گاهی اوقات به دلیل مشکلات نرم افزاری در تمامی هندزفری بلوتوثی ها، یکسری مشکلات و یا عملکرد غیر نرمال بوجود می آید که موجب میشود استفاده از هندزفری بلوتوثی به درستی انجام نشود یا کلا نتوانید از هندزفری بلوتوثی استفاده کنید؛ مشکلاتی مانند:

  • شارژ نشدن یکی از گوشی ها
  • وصل نشدن یکی از گوشی ها
  • کم شدن صدای یکی از گوشی ها
  • نمایش 2 نام در لیست بلوتوث گوشی
  • چشمک زدن هر دو گوشی باهم
  • و…

اگر با هر یکی از این مشکلاتی که در بالا گفته شد، مواجه شدید و یا هر گونه عملکرد غیر طبیعی و غیر نرمال را متوجه شدید، میتوانید به راحتی با پشت سر گذاشتن مراحل پایین در این آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5، هندزفری بلوتوث GT5 خود را ریست کنید و مشکل آن را حل کنید؛ بدون اینکه بخواهید به مغازه فروشنده مراجعه کنید.

آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5
آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

نکته بسیار مهم قبل از ریست هندزفری بلوتوثی، مطمئن شدن از پر بودن شارژ کیس و گوشی ها هست برای مطمئن شدن، باید قبل از انجام مراحل ریست، حتما گوشی ها داخل کیس شارژ باشند و کیس را بمدت یکساعت به شارژ بزنید.

قدم اول: برای اینکار ابتدا مطمئن شوید هندزفری بلوتوثی شما و گوشی هایش شارژ داشته باشند.

قدم دوم: گوشی هارا داخل کیس شارژ قرار دهید و مطمئن شوید هر دو گوشی در حال شارژ باشند، پس از حاصل شدن اطمینان، محل لمسی پشت گوشی هارا، بمدت 10 ثانیه لمس کنید و نگهدارید که باید 3 بار چراغ قرمز-سفید-قرمز روشن شود و پس از آن بخش لمسی را رها کنید.

قدم چهارم: پس از اتمام مراحل بالا، گوشی ها مجددا شروع به شارژ میکنند که نشان میدهد کار را بدرستی به پایان رساندید.

مراحل آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5 به پایان رسید و امیدواریم که مشکلات پیش آمده برای شما حل شده باشد؛ اما اگر مشکلات کم شدن صدای یکی از گوشی های Haylou GT5 حل نشده باید محل خروجی صدا از اسپیکر یا همان محلی که وارد گوش شما میشود را به یک مسواک زبر یا خلال دندان تمیز کنید تا ترشحات گوش شما خارج شود.

18 دیدگاه برای “آموزش اتصال و ریست هندزفری بلوتوث هایلو Haylou GT5

  1. مهدیه گفته:

    سلام
    من تازه امروز این هنذفری به دستم رسیده اما روی گوشیهاش هیچ چراغی روشن نمیشه
    حتی وقتی تو شارژه
    چیکار باید کنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا بررسی کنید ببینید که اصلا روشن میشه و کار می‌کنه یا نه ، چون تاجایی که من مطلع هستم این هندزفری بلوتوث زیر بخش لمسی یک چراغ ریز داره.

      ممنون از نظرتون

  2. هیچکس گفته:

    سلام و عرض ادب هندزفری من مدل هایلو GT5 هستش و کیس رو از شب تا صبح داخل شارژ گذاشته بود سه نقطه کامل هست یکی از هندزفری ها شارژ میشه اما دومی رو وقتی میزارم توی کیس چراغ قرمز میزنه که داره شارژ میشه اما بعد چند ثانیه سفید میشه و خاموش میشه و به گوشی که متصل میکنم میزنه که شارژ نداره ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🏻

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا یکبار ریست کنید و ببینید که مشکل حل میشه یا نه، اگر مشکل حل نشد محل کانکتور های شارژ گوشی که مشکل داره رو کامل با مقداری بسیار کم الکل و مسواک نورم تمیزش کنید؛ اگر بعد از انجام مراحل گفته شد مشکل حل نشد، با گارانتی یا تعمیرکار صحبت کنید.

      ممنون از نظرتون

  3. حسین معاف گفته:

    سلام قبلا ایر پاد رو سر جاش میذاشتم از گوشی اتصال قطع میشد الان قطع نمیشه ممنون راهنمایی کنید رسیتش هم کردم

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا محل کانکتور هارو با یک مسواک یا گوش پاک کن آغشته به مقدار خیلی خیلی کم الکل تمیز کنید ( هم گوشی و هم کیس شارژ ) بعدش تست کنید اگر مشکل حل نشد با یک تعمیرکار گوشی صحبت کنید و مشکل رو باهاشون در میون بذارید که راهنماییتون کنن ارسال کنید گارانتی یا قابل حل هستش.

      ممنون از نظرتون

  4. مبین گفته:

    ایراد من حتی وقتی ریست میکنم هم فقط یک گوشش به موبایلم وصل میشه . چیکار باید بکنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      در ابتدا باید مطمئن بشید که هر دو گوشی سالم هست، هر بار به یک گوشی هندزفری بلوتوثی وصل بشید اگر هر دو سالم بودن، تنها روش برای شما ریست هست.

      ممنون از نظرتون

  5. دوستی گفته:

    سلام ببخشید من کیس ایرپادم شارژ نمیشه. سیمش هم فکر کنم مشکل داشته باشه. میزنمش به برق هر سه تا LED باهم روشن میشه. ولی ایرپاد هارو وقتی توش میذارم نه روشن یا خاموش میشن نه شارژ میشن

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      امکان داره محل کانکتور ها کثیف شده باشن، باید گوش پاک کن و یا هرچیری که بتونین خیلی کم بهش الکل بزنین و اون محل کانکتور ها و اتصال هارو تمیز کنید و بعدش مجددا چک کنید.

      ممنون از نظرتون

  6. Alone گفته:

    سلام من هرکاری میکنم وقتی گوشی ها در کیس قرار میگیره شارژ نمیشع و اصلا چراغش روشن نمیشه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      محل کانکتور های فلزی گوشی های هندزفری بلوتوثی و کیس شارژر رو با یک دستمال و مقدار خیلی کمی الکل تمیز کنید تا مانعی برای شارژ نباشه، معمولا ترشحات اضافی گوش این اتفاقات رو بوجوود میاره.

      ممنون از نظرتون

  7. سام گفته:

    سلام
    من ایرپادم تا همین دیروز کار می‌کرد و هیچ مشکلی نداشت ولی امروز هر کاری که میکنم به موبایلم وصل نمیشه
    و هم کیس و هم دو گوشی به طور کامل شارژ دارند

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      با گوشی دیگه تست کنید ببینید که مشکل حل میشه یا نه اگر مشکل حل شد فقط کافیه تنظیمات گوشی رو یکبار ریست کنید تا به راحتی به گوشی شما متصل بشه.

      ممنونم از نظرتون

  8. نسرین گفته:

    سلام من ایرپدم وقتی ب گوشی نزدیکه قطع وصلی نداره ولی اگه ۱ متر گوشی از ایرپاد دور میشه ایرپاد شروع ب قطع وصل شدن میکنه مشکل از چیه

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      این مشکل اصولا نباید پیش بیاد و وقتی اینطوری میشه بهتره یکبار ریست کنید تا ببینید حل میشه یا نه و اگر حل نشد با گارانتی صحبت کنید.

      ممنونم از نظرتون

  9. ابراهیم حسینیان گفته:

    داداش دمت گرم انصافی
    همه سایتا اشتباهی نوشتن، دفعه اول ریست نشد اما دومی رو با دقت انجام دادم و ریست شد
    دمت گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟