راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

برای داشتن یک حریم شخصی در حین گوش دادن به موسیقی یا فیلم دیدن بهتر است به فکر خرید هندزفری بلوتوثی باشید تا نه صدای دیگران را بشنوید و نه آنها را به موسیقی شنیدن خود دعوت کنید :))

هندزفری بلوتوث ها میتوانند کاربرد های زیادی داشته باشند، کاربردهایی مانند گوش دادن به موسیقی یا فیلم دیدن و همچنین میتوانید با آنها مکالمه کنید، مکالمه ای بدون نویز و هیچگونه اطلاعات مزاحمی دیگر.

امروز در این راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون میخواهیم بهترین روش برای انتخاب و همچنین مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید ایرباد بدانید را خدمتتان ارائه دهیم، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

2 نکته مهم قبل از خرید هندزفری بلوتوثی

اگر تا بحال خواسته باشید وارد دنیای هندزفری بلوتوثی ها یا ایرباد ها شوید، قطعا با بسیاری از محصولات و برند های شناخته و ناشناخته مواجه شدید که انتخاب را برای شما سخت کرده اند و این کل ماجرا نیست، امکانات آنها نیز متفاوت هستند و باعث میشوند در انتخاب دچار تردید شوید.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون
راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

با به یاد داشتن این 2 نکته مهم میتوانید خریدی بسیار مطمئن و بدون دردسر را تجربه کنید و همیشه برای خواندن این مطلب خودتان را تشویق کنید.

نکته اول: هدف از خرید هندزفری بلوتوث

در ابتدا مشخص کنید که هندزفری بلوتوث را برای چه کاربردی میخواهید؟ فقط موسیقی یا موسیقی و مکالمه. اگر بتوانید میان این دو تفکیک قائل بشوید میتوانید انتخاب خوبی را انجام دهید.

بعضی از ایرباد ها میکروفون خوبی برای مکالمه ندارند اما میتوانند صدای بسیار عالی و با کیفیتی را به شما دهند که در حین تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی از آن لذت ببرید.

ویا گاهی اوقات شما میخواهید از هندزفری بلوتوثی خود در باشگاه استفاده کنید که باید محصول شما گواهی ضد آب داشته باشد که در مقابل رطوبت و پاشیدن آب مقاوم باشد.

نکته دوم: بودجه خود را مشخص کنید

در این راهنمای خرید هندزفری بیسیم، بهترین هندزفری بلوتوث های زیر یک میلیون معرفی خواهند شد اما شما میتوانید تا قیمت های بسیار بالاتر با معین کردن هدف خرید خود، انتخاب بسیار هوشمندانه داشته باشید.

قیمت هندزفری بلوتوثی های با کیفیت معمولا از رنج قیمتی 500 هزار تومان شروع میشوند، یعنی هندزفری بلوتوث هایی که برای شما کاربرد داشته باشند و بتوانید از آنها در طولانی مدت استفاده کنید.

معرفی بهترین هندزفری بلوتوث های زیر 1 میلیون

امیدوارم تا اینجای کار از خواندن مطالب خسته نشده باشید زیرا مهمترین بخش راهنمای خرید یعنی معرفی هندزفری بلوتوثی ها کمی پایینتر آغاز میشوند و شما را هر چه بیشتر با این محصولات و امکانات آنها آشنا خواهیم کرد.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون
راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

اگر نکات بالا را کامل مطالعه کردید، الان هدف خود از خرید و همچنین بودجه شما مشخص است و حالا نوبت آن رسیده که ایرباد ها را معرفی کنیم و شما بتوانید بهترین هندزفری بلوتوث را انتخاب کنید.

هندزفری بلوتوث شیائومی

یکی از خوشنام ترین و پرطرفدار ترین برندها برای خرید هندزفری بلوتوثی، بدون شک هندزفری بلوتوث شیائومی است که قیمت های نسبتا بالایی دارند اما شرکت شیائومی به فکر چاره شده تا بتواند در تمامی رنج قیمت ها محصول داشته باشد.

محصولات هایلو و QCY جز زیر برند های شرکت شیائومی هستند که گجت های هوشمند مانند هندزفری بلوتوثی را تولید میکنند و در این زمینه نیز دارای تبحر و کاربلدی هستند، یعنی میتوانند در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

همراه ما باشید تا بر اساس قیمت، از پایین ترین تا بالاترین قیمت را برای شما معرفی کنیم که هر کدام از بخش ها نیز دارای یک لینک است که میتوانید با کلیک بر روی آن، مشخصات بیشتری از محصول را مشاهده کنید.

هندزفری بلوتوث QCY T13

یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین هندزفری بلوتوث های QCY بدون شک QCY T13 است که امکانات و قابلیت های بسیار عالی و کاربردی دارد و نسبت به قیمتش کمک میکند،ارزش خرید بالایی داشته باشد.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون
راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

از ویژگی های کاربردی هندزفری بلوتوث QCY T13 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت صدای خروجی عالی با درایور صوتی 7 میلی متری
  • میکروفون های خوب و کاربردی برای مکالمه ای تمیز با حداقل نویز
  • پشتیبانی از حذف نویز ENC
  • چیپست بلوتوث نسخه 5.1
  • نرم افزار قابل نصب روی گوشی جهت اتصال به هندزفری بلوتوث
  • شارژدهی تا 40 ساعت با کیس شارژ
  • قابلیت Sleep Mode جهت غیرفعال کردن لمسی ها

شاید بپرسید که چرا هندزفری QCY T13 را در ابتدا معرفی کردیم، به چندین دلیل این تصمیم را گرفتم، اولین و مهمترین آن قیمت بشدت رقابتی و همچنین ارزش خرید بالای این هندزفری بلوتوث است.

تمامی این امکانات را میتوانید با پرداخت تقریبا 500 هزار تومان دریافت کنید که واقعا بینظیر است، برای خرید این هندزفری بلوتوث T13 میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

هندزفری بلوتوث QCY 13

هندزفری بلوتوث هایلو GT7

اگر در کنار یک موسیقی با کیفیت با بیس و کیفیت عالی صدا، میخواهید میکروفون خوبی برای مکالمات با حذف نویز میکروفون توسط هوش مصنوعی داشته باشید، هایلو GT7 گزینه اول و آخر شما در این راهنمای خرید هندزفری بیسیم است.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون
راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

نحوه کار کردن حذف نویز هایلو GT7 بسیار ساده است، این فناوری با بیشتر کردن صدای مکالمه کننده باعث میشود صدای اطراف کمتر به گوش برسند و به شما یک تجربه ای متفاوت از مکالمه خواهد داد.

از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 میتوان به موارد پایین اشاره کرد:

  • کیفیت صدای عالی و جایگیری داخل گوش بسیار مناسب
  • سری های سیلیکونی با کیفیت
  • پشتیبانی از حذف نویز مکالمه با هوش مصنوعی
  • شارژدهی تا 20 ساعت
  • دارای حالت گیمینگ یا همان تاخیر پایین بین صدا و تصویر
  • پشتیبانی از فرمت صوتی AAC

کسانی که دوست دارند یک ایرباد کامپکت و همه چیز تمام را داشته باشند میتوانند روی هایلو GT7 حساب باز کنند، شما میتوانید با کلیک بر روی لینک پایین این هندزفری بلوتوث را در رنج قیمتی حدودی 550 هزار تومان خرید کنید.

هندزفری بلوتوث هایلو GT7

هندزفری بلوتوث هایلو W1

تقریبا چند سالی است که نام بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو به W1 اختصاص یافته و دلیلش امکانات فوق العاده به همراه قیمت آن است که باعث این اتفاق شده تا محبوب دل همه گان باشد.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون
راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی زیر 1 میلیون

از ویژگی های هایلو W1 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت صدای منحصربفرد به دلیل استفاده از موتور صدای Knowles
  • سیستم قوی حذف نویز میکرفون با استفاده cVc نسخه 8
  • استفاده از چیپست صوتی کوالکام 4030 که کمک میکند بدون هنگی کار کند
  • استفاده از نسخه بلوتوثی 5.2
  • شارژدهی تا 20 ساعت با کیس شارژ
  • گواهی ضد آب IPX4
  • پشتیبانی از فرمت صوتی aptX کمک میکند کیفیت صدا بشدت بالا رود

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی در رنج قیمتی تقریبا 900 هزار تومان دارید، بدون شک باقی رقبا را رها کنید، بدون اینکه در مورد آنها تحقیق کنید، بدون شک گزینه مناسب برای شما هندزفری هایلو W1 است.

برای مشاهده تمامی مشخصات و همچنین آشنایی بیشتر با ایرباد هایلو W1 میتوانید با کلیک بر روی لینک پایین، وارد صفحه این محصول شوید و پس از اطمینان کامل، در رنج قیمتی 900 هزار تومان این محصول را خریداری کنید.

هندزفری بلوتوث هایلو W1
  1. نکات مهم خرید هندزفری بلوتوث

    در ابتدا باید هدف از خرید را مشخص کنید که برای بازی، مکالمه یا ورزش میخواهید و سپس بودجه خود را مشخص کنید.

  2. بهترین هندزفری بلوتوثی ها در رنج قیمتی زیر 1 میلیون

    شما میتوانید به مدل های QCY T13، هایلو GT7 و Haylou W1 اطمینان کنید و دلیل آن بررسی و عالی بودن کیفیت آن ها است.

  3. آیا گواهی ضد آب مهم است؟

    برای کسانی که بیشتر ورزش میکنند یا بدن آنها تعریق بالایی دارد، بله باید هندزفی بلوتوثی تهیه کنند که دارای گواهی ضد آب باشد.

  4. بهترین هندزفری بلوتوثی کدام است؟

    بهترین هندزفری بلوتوثی آن محصولی است شما بتوانید با توجه نیازهایتان آن را خریداری کنید، چون تقریبا از 300 هزار تومان تا 12 میلیون تومان هندزفری بلوتوثی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی است.

  5. برای استفاده روی موتور کدام هندزفری بلوتوث بهتر است؟

    هندزفری بلوتوث ها یا همان ایرباد ها وقتی کلاه کاسکت استفاده میشود امکان افتادن و گم شدن دارند اما بهتر است از هندزفری بلوتوثی های گردنی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟