گوگل از نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ رونمایی کرد

گوگل از نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ رونمایی کرد

همین چند روز قبل بود که گوگل از محصولات پوشیدنی خود یعنی گوگل پیکسل با نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ با نسخه 3.5 رونمایی کرد که دارای چندین نکته مهم است و یکی از آنها عدم پشتیبانی محصولات جدید از نسخه های قدیمی پیکسل واچ است.

یکی از اخباری که شاید در دنیای تکنولوژی بسیار مهم باشد انشتار آخرین نسخه هرچیزی است اما گوگل با اینکار خود که محصولات جدید نمیتوانند نسخه های قبلی Wear OS 3.5 کار کنند میخواهد پیامی دهد و آن ارائه نسخه ای جدید از نرم افزار است.

نسخه جدید Google Wear را همکنون میتوانید فقط در Google play دانلود و دلیل عدم اتصال به iOS است و دلیلش این است که نرم افزار اندروید بالای 8 به همراه حساب کاربری گوگل را نیاز دارد.

نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ

تصاویری از این نرم افزار جدید بر روی اینترنت و اخبار ارسال شده که نشان میدهد در داخل این نرم افزار میتوانید واچ فیس های اختصاصی و شخصی سازی ایجاد کنید، مشخص کنید کدام هشدار هارا میخواهید ببینید و تمامی اطلاعات سلامتی مربوط به Fitbit را مشاهده کنید.

گوگل از نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ رونمایی کرد
گوگل از نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ رونمایی کرد

یکی از قابلیت های بسیار جالب آن پشتیبانی از Google Maps است که کمک میکند بسیار ساده و راحت حتی در مسیر های ناشناخته و جدید پیمایش کنید بدون اینکه مشکلی برای شما پیش بیاید و همیشه ایمن بمانید.

متاسفانه گوگل نیز کاری شبیه به اپل را انجام میدهد و آن انحصار بازار جدید است، یعنی نرم افزار اختصاصی پیکسل واچ فقط برای کاربران ساعت های هوشمند Pixel Watch است و اگر غیر آن را کسی دانلود کند و نصب کند پس از نمایش صفحه پرداخت گوگل به صفحه اول گوگا هدایت میشود.

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟