آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

کم شدن صدای یکی از گوشی های ایرپاد ویا جدا شدن آنها مشکلات همیشگی و پرتکرار است اما امروز میخواهیم در آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i روش حل کامل این مشکلات و همچنین جدا شدن گوشی های ایرپاد از یکدیگر را از هم بررسی کنیم.

شرکت انکر چند سالی است که وارد رقابت در تولید گجت های هوشمند همانند هندزفری بلوتوثی شده است اما در ابتدا با ارائه محصولات میان رده نتوانست جواب خوبی بگیرد ولی با عرضه انکر R50i ورق بازی برگشت.

داخل بسته بندی این ایرپاد انکر یک بند نگهدارنده، 3 سایز سری سیلیکونی، خود کیس شارژ و گوشی ها به همراه دفترچه راهنمارا داریم که معمولا این دفترچه انکر R50i کمتر مورد توجه قرار میگیرد.

در این مطلب میخواهیم تمامی اطلاعات دفترچه انکر R50i را همانند نرم افزار، نحوه ریست و مشکلات دیگر را به زبان شیرین فارسی بررسی کنیم و بیان کنیم تا خودتان بتوانید بدون مراجعه به تعمیرات یا گارانتی مشکلش را حل کنین؟

آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

در ابتدای همین محتوا بدون فوت زمان میخواهیم شما را با فهرست مطالبی که قرار است آنهارا توضیح دهیم، شمارا آشنا میکنیم:

  • نرم افزار و اپلیکیشن انکر R50i
  • قرار دادن داخل گوش
  • نحوه شارژ کردن
  • روشن کردن و جفت سازی
  • کنترل های لمسی
  • خاموش کردن
  • ریست ایرپاد
  • آپدیت و بروزرسانی

لطفا تا انتهای محتوای آموزش ریست ایرپاد انکر R50i همراه ما باشید.

نرم افزار و اپلیکیشن انکر R50i

خوشبختانه شرکت Anker به این بلوغ دستیافته و متوجه شده که استفاده از نرم افزار برای هندزفری بلوتوثی ها بسیار مهم و برای همین در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نرم افزاری به نام SoundCore را طراحی و عرضه نموده.

شما میتوانید با کلیک (ضربه) روی لینک های زیر نرم افزار مخصوص را برای هر دو سیستم عامل Android و iOS از منبع اصلی و بدون فیل…تر دانلود کنید و بر روی گوشی موبایل خود نصبش کیند.

اندروید – کافه بازار

اندروید – گوگل پلی

اندروید – مای‌کت

اپل و آیفون (iOS) – پلی استور

با استفاده از نرم افزار شرکت میتوانید دسترسی هایی همانند بروزرسانی نرم افزار، فعالسازی حالت بازی ( Game Mode )، حالت های مختلف اکولایزر صدا و دیگر امکانات را به رایگان بدست آورید.

قرار دادن داخل گوش

برای انجام این کار ابتدا سری سیلیکونی مناسب با سایز گوش خودتان را  که داخل جعبه میباشد انتخاب کنید و سپس در محل مناسب روی گوشی ایرپاد قرار دهید؛ سپس طوری گوشی ایرپاد را در گوشتان قرار دهید که انتهای دم یا همان پایه موازی با دهانتان قرار بگیرد.

آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی
آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

نحوه شارژ کردن

در ابتدا لیبل های روی کانکتور شارژ که برای هر دو گوشی ایرپاد سمت راست و چپ وجود دارد را جدا کنید و بعد از آن را کیس شارژ قرار دهید و سپس کیس شارژ با یک آداپتور 5 واتی ( 5ولت / 1آمپر) به شارژ بزنید.

روشن/خاموش کردن و جفت سازی

بعد از کمی گذشت زمان، گوشی های ایرپاد شارژ شده اند، آنها را از داخل کیس خارج کنید و بر روی گوشی موبایل خودتان وارد تنظیمات > بلوتوث شوید و به دنبال نام SoundCore R50i بگردید، پس از یافتن روی آن ضربه بزنید تا به آن متصل شوید.

در این مرحله از آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی نوبت خاموش کردن ایرپاد هاست که کافیست وارد کیس شارژ کنید و درب آن را به آرامی ببندید، کار تمام است و ایرپادهای شما خاموش شده اند.

آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی
آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

اگر پس از خارج کردن از کیس شارژ گوشی های ایرپاد روشن نشدند میتوانید با نگهداشتن محل لمسی به مدت 3 ثانیه گوشی هارا بطور دستی روشن کنید تا به فعالیت معمولی خودش بازگردد.

در آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i برای خاموش کردن کافیست گوشی های ایرپاد را داخل کیس شارژ قرار دهید و همچنین اگر گوشی ها بعد از گذشت 30 دقیقه با دستگاهی متصل نشوند نیز خاموش خواهند شد.

دستورات کنترلی گوشی ها

توسط محل لمسی گوشی های ایرپاد انکر R50i میتوانید دستوراتی همانند پخش و توقف موسیقی، جواب دادن به مکالمه و دیگر امکانات را بدست آورید که این بسیار کابردی است اما شاید خواندن دفترچه راهنمای فارسی SoundCore R50i برایتان خسته کننده باشد، نگران نباشید، ما برایتان جمع آوری کرده ایم.

پخش یا توقف موسیقی —> دوبار ضربه بر روی گوشی سمت راست

بازگشت به موسیقی قبلی —> ضربه و نگهداشتن محل لمسی گوشی چپ به مدت 2 ثانیه

رفتن به موسیقی بعدی —> ضربه و نگهداشتن محل لمسی گوشی راست به مدت 2 ثانیه

پاسخ/قطع تماس ورودی —> ضربه محل لمسی ( هر دوگوشی امکان پذیر است ) 2 بار

ریجکت تماس ورودی —> ضربه و نگهداشتن محل لمسی ( هر دوگوشی امکان پذیر است ) 2 ثانیه

دستیار صوتی —> ضربه محل لمسی گوشی سمت چپ 2 بار

 

ریست ایرپاد

گاهی اوقات مشکلاتی همانند کم شدن صدای یکی از گوشی ها، جدا شدن دو گوشی ایرپاد از یکدیگر و مشکلات دیگر بوجود می آید که ذهن مخاطب را درگیر میکند اما این مشکلات بسیار ساده با یک ریست ایرپاد انکر R50i حل میشود.

فقط کافیست برای ریست در ابتدا گوشی های ایرپاد و کیس بالای 50% شارژ داشته باشند و همچنین از تمامی گوشی های موبایلی حذف جفت سازی یا همان Unpair انجام شده باشد.

آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی
آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

گوشی ایرپاد سمت راست در دست راست و گوشی ایرپاد سمت چپ در دست چپ قرار دهید و محل لمسی را بطور همزمان بین 10 الی 12 ثانیه نگهدارید تا صدایی از داخل ایرپادتان بشنوید، کار تمام است و ایرپاد ها ریست شده اند.

آپدیت و بروزرسانی

گاهی اوقات زمانی که به نرم افزار انکر R50i متصل میشوید سریعا پیغامی به معنی وجود برزورسانی رو به رو میشوید که برای انجام بروزرسانی مطمعن شوید گوشی ها و کیس شارژ بالای 50% شارژ داشته باشند.

سپس طبق آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i گوشی های ایرپاد را داخل کیس شارژ قرار دهید و درب کیس شارژ تا انتهای برزورسانی باز باشد و همچنین در زمان انجام بروزرسانی هیچگونه استفاده ای نباید از گوشی ها یا کیس شارژ انجام شود.

2 دیدگاه برای “آموزش ریست ایرپاد انکر Anker R50i + دفترچه راهنمای فارسی

  1. Morteza گفته:

    وقتی که هردو دستگاه ایرپاد رو در میارم باهم متصل نمیشن هرسری یکی وصل میشه یکی دیگ وصل نمیشه حتی ریست کردم یا از یه گوشی دیگ امتحان کردم وصل نمیشه چیکار باید بکنم؟

    • مهدی بلوریان گفته:

      سلام دوست عزیز

      زمانی که تمام این کار هارو انجام دادید و مشکل حل نشده باید با گارانتی صحبت کنین اما مطمئن باشید که گارانتی هم ریست میکنه و بهتون تحویل میده.

      ممنون از نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک میخوای؟